Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1215 ggr
Tindrar
0

Ny bur!

Började fixa lekstugan igår, och idag blev det invigning:) Den är typ 2x3m elr nått:D Så marsvinen blev iaf lyckliga^^ Ska fota och lägga upp senare. Har pressening som underlägg (Clas Olsson 69kr för 3 st presseningar i olika storlekar tog mellan eller liten kommer inte ihåg) Satte upp vattenflaskan med hjälp av spikar (två långnere, och två högre upp… Dom högre upp kan dom skada sig på (liten risk men ändå) så ska kanske häfta fast en gummisnodd istället:) (Fick tipset här ifrån^^) Tog transport överdelen som hus och cement röret. Laddar antaglien upp bilder imorgon eller iövermorrn:)

Abico
0

Vad häftigt det låter ^^ Jag längtar efter bilderna.

Hanna 

Tindrar
0

Kommer ta ett tag att få igång bilderna… Är jättetrött idag… Har varit på zooaffär hela dagen (xD). Och ska vila imorgon så kanske bilderna då:)

Tindrar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog typ en vecka fast jag sa två dagar, men här är dom iaf:)

Tindrar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en utebur jag byggde idag som gick på 129kr då vi redan hade hönsnät och en smal bräd som hönsnätet lutas mot (inte dom som ligger på marken utan dom som står lodrätt upp^^).
Sitter med när marsvinen busar och låter dom aldrig vara själva:) (Eftersom sånt brukar tas upp av någon om man inte meddelar det från början:P) Hoppas ni gillar burarna!

FeliciaS
0

Oj så fint! :) Vad roligt för dem! Stort och fint ^^,

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Åh, så fint det blev - nu är jag verkligt avundsjuk på dina grisar ^^ Så vill jag också bo!

Hanna 

Mari
0

Shit vad lyckliga marsvin du måste ha som får bo sådär lyxigt :D

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tindrar
0

Tack så jättemycket:) Kommer ta in dom under vintern då det inte är isolrerat:/

FeliciaS
0

#8 Ja, förstod det ;) Men de får ju en riktig lyxsommar ^^, Annars så kan du ju flytta in hela lekstugan, fniss ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Driva]
0

Tänk på att om man inte har nåt tak kan fåglar och rovdjur komma…

Tindrar
0

10# Det står i 4#. Men funderar på att fixa ett tyg, och sy i resor som man kan dra över^^ Så dom kan lämnas själva:)