Burpris?
Jag har en bur jag tänkte sälja men jag är rätt osäker på vad jag ska sätta för pris på den.
Den är för liten för marsvin att bo i permanent (har inga exakta mått, måttbandet är borttappat), men kan fungera som semesterbur, sjukbur odyl. Bra att ha i reserv helt enkelt, om man inte sätter ihop den med en annan bur till en enda stor bur vill säga.
Inte världens bästa skick heller, gallret högst upp är lite nerböjt och botten är tejpad. Dock verkar botten inte ha tejpats för att den är trasig heller (buren är begagnad sen innan), en tejpbit lossnade när jag sköljde rent botten och den var hel. Vassa kanter skulle jag tippa på..?
Botten är fö i plåt/stål/liknande och verkar gå att plocka isär om man vill det. Gallret sitter fast i botten ordentligt och man får lirka en del och ta i ordentligt för att få gallret på plats på botten efter rengöring då en bit av botten är något böjd.
Har en lucka på framsidan, ingen taklucka.
Vad kan jag ta för den?
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

har du en bild på den kanske ? så man får se?
Max en hundring skulle jag säga.
Hanna
#1: Jepp, här kommer en bild :)
#2: Ok. Ja i 100-kronorsspåret har jag funderat på… Men visste om det kanske är för mycket för en bur som inte ens funkar till permanent boende :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Men den ser ju inte ful ut eller så direkt ^^'
Men 70 - 80 kr skulle jag absolut kunna ge för den!
Hanna
Ok. Får köra på nåt sånt sen när annons ska läggas ut :)

Hah, det är billigare och köpa två såna och sätta ihop än att köpa en 150cm bur på ungefär samma storlek(;