Ang. PM problemen
Johan meddelar inne på support.ifokus;
Flera har problem med PM. Vi är med medvetna om det, men prestandaproblemen är prio 1 att få ordning på. Om man inte kommer åt iFokus alls knappt och man får fel när man skriver, så kommer man ju ändå inte åt PM. Därför måste det lösas först.
Vi har gjort om mycket i PM-biten och så småningom kommer ni märka de stora fördelarna med det. T ex så kan man redan nu bifoga filer med PM (iFokus Plus) och i framtiden kommer man även kunna söka bland PM precis som i forumet. Man kan dessutom få e-postbevakningar på PM. Och det blir säkert ännu mer fördelar så småningom.
Tyvärr är det lite barnsjukdomar. Men så fort prestandaproblemen är lösta ska vi fixa alla problem med inkorgarna också. Håll ut.
// Johan
Hanna
Hoppas det kommer igång ordentligt snart! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

en fråga bara funkar det ännu? 
Jag vet inte riktigt, jag märkte aldrig av att det var trasigt ;P
Men sedan ett par dagar tillbaka kan jag ta emot och skicka pm iaf.
Hanna

Hmm tycks fortfarande strula…??? Iaf går det forfarande inte att radera äldre meddelanden ju…
Nä, det är raderingsdelen som inte fungerar. Annars så fungerar det fint för mig iaf.
Hanna
#5 Precis, det är bara det som strular, iaf för mig med.
Mvh Felicia
Om ni menar att man inte kan redaera meddleandet så är det det enda som strular för mig..
#7 - Precis, det bör vara det enda kvarvarande problemet för alla nu :)
Hanna
jag kan varken skriva eller ta emot pm fortfarande.. inte heller radera något.
#9 - Vad konstigt :/
Jag som trodde att det funkade för alla nu..
Hanna
jag kan inte skicka heller "/
Vad konstig… Jag trodde också att det funkade för alla. Det ända som inte funkar för mig är att ta bort pm (så är det ju för alla), och olästa pm försvinner efter ett tag… =/
Mvh Felicia
Felicia prova att skriva ett till mig. skriv typ bara hej eller nått så får ja se om ja får det.

Och jag har skickat ett PM till Cuyi men jag vet inte om det har kommit fram. Antingen har det inte det eller så har det kommit fram men hon ignorerar det. :p
#13 Jag har skickat det nu :)
#14 Okej, konstigt… Det får vi rapportera.
Mvh Felicia
hmm ne inget..
skumt..
Mvh Felicia
Jag kan inte besvara på ett jag får utan att behöva skapa ett helt nytt >.<
#18 Hrm, konstigt…
Mvh Felicia
Yey nu funkar mitt!! :D
#20 Bra :D
Mvh Felicia

Är allt löst nu? För isf kanske man ska sluta ha tråden som markerad typ?
man kan fortfarande inte radera men de står ju inne på medelande :)

Jaha *korkad*. Men ajaxD