Tidig julklapp
Oj, har du redan fått hem henne! Vad skoj :)
Grattis grattis, hon är jättesöt <3 Hur gammal är hon?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Vad söt hon är! Jag har också köpt mig en tidig julklapp… 
Envishet och drömmar

Vad söt(a)
#2 hon ska vara 2½ månad. men jag vet exakt när jag får hem stamtavlan antar jag. :-)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Kan inte låta bli att fotografera. Inget bråk än så länge, och det verkar nästan som om gammel Agnes säger åt Signe när hon buffar på lillen…. Ska bli intressant att se hur de beter sig när jag sätter in alla tre i buren. Ska rengöra den först för jag får för mig att de kan va bra.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Åh, vad härligt :)
Helena
Vad skoj! :D
Lunkor är jättehärliga ^^
Hanna
#10 Va fin :-)

Jag får förhoppningsvis ett par sena julklappar i februari, lagom till min födelsedag kanske 
Hanna
Vad kul! mer långhår till folket! ;)
Spännande med en lunkaryauppfödare så långt norrut. Jag har ingen aning om vem det är. Vet du om hon är medlem och registrerar ungarna? Jag är bara nyfiken alltså. :)
#6 #7 Okej ^^, Hon är jättesöt! Vad bra att de kommer överens.
#10 #12 Åh, vad skoj ;)
#13 Hihi :) Det vore jättefräckt om de kom på din födelsedag!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#15 - Nä, inga vita så långt ögat når ännu :/
Däremot blir det nog roan bebbar i vinter :)
Och självklar räknas dina lurvbollar som tidiga julklappar :P Så söta så!
Hanna
#14 Nja inte en sån uppfödare men alla somhar föräldrar och ungar kallar jag för uppfödare…
Tjejen som äger marsvinen var ung så jag vet inte, men hon sa att de har ju stamtavla men att hon själv inte har fått den än ohch skulle skicka den med post och jag ser fram emot att få läsa ochg se hur en sån ser ut. Hundstamtavla vet jag eftesom jag haft en Samojed :-)
Jag ska mejla och be om bilder på Glorias mamma och pappa, mamman är nästan helt vit och pappan brun/guld (eller vad de nu kallas)