Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 431 ggr
ElinLi
0

Jaaaa Vanezza :D

vill ni veta något otroligt kul ? ( kul för mig iaf ) .. Vanezza är ju grymt otam även fast jag kelat mycket med henne och så .. Men vet ni vad som hände nyss? Allihopa var ute och sprang på golvet och jag satt mig ner med lite gurka i handen .. Jag har sålänge viljat se något framsteg mellan mig och Vanezza.. Alla svinen var ju såklart grymt sugna på den biten gurka jag hade i handen .. Men gissa vem som tar den ? VANEZZA :D Så för första gången har hon tagit något ur mina händer :D Jag känner mig så gryymt glad just nu :D Jag ville bara skriva av mig lite ^^

marsvin2008
0

Tänka att så "lite" kan göra en så Glad!

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

ElinLi
0

Eller hur :D

Bella-R
0

Vad kul! Skrattande Förstår att du e glad!
Jag själv blir alltid lika överlycklig när något av mina marsvin gör såna framsteg. Det är ett stort steg framåt! :)

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

ElinLi
0

#3 Jaa det e verkligen jättekul ^^ Specielt när man jobbat så hårt liksom :D

[SusannaK]
0

Ja det är ju ett litet godkännade kan man säga :-)….ett ok från henne att hon litar på dig så visst är en sådan händelse skön!

Kram

Sanna

Abico
0

Åh, det är helt underbart! Första gången dom tar mat ur handen :D
Jag har jobbat med lunkan Irma hela hösten för att få henne att ta mat ur handen, men det har inte blivit mer än att slicka på den. Så upphörde jag med träningen ett tag och härom veckan så flög hon fram när det kom mat och nappade åt sig moroten ur handen på mig :D Och sedan dess har det bara fortsatt - helt underbart!

Hanna 

ElinLi
0

#6 jaa visst är det :D

marsvin2008
0

Men då kanske du blev sugen på att behålla dina grisar ändådå? ;-)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

ElinLi
0

#8 Gissa ? ;)

marsvin2008
0

Tungan ute ja jag tror det…