Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 2755 ggr
MalinArv
0

Tips: Eragons omplaceringshem

Jag brinner för att få ut lite reklam för Irene. Irene har ett omplaceringshem för marsvin i Göteborg. Detta ställe heter Eragons, **www.eragons.se**.

Jag vill bara berätta om detta ställe så att vi får ut lite fler armar för henne.

Jag adopterade en tjej därifrån i oktober, tyvärr går hon inte ihop med min tidigare tjej så hon ska flytta härifrån imorgon. Irene ställde snabbt upp och hjälpte mig så nu ska jag hämta en bebis hos henne nästa vecka. Irene har ställt upp hela vägen vilka dumma frågor jag än haft och är en eldsjäl. Hoppas att det finns fler.

Jag flyttade inlägget till kategorin Allmänt och bytte rubriken.

//Sandra, Medarbetare på marsvin.ifokus.se

Emelie-E
0

Jag lämnade in mina små pojkar där i juli i år.. Det tog bara några få dagar och så hade de ett nytt hem=)

MalinArv
0

Va bra! Hon är ju så mysig!

Abico
0

Jag adopterade två honor därifrån för ett år sedan, Greta och Wilma :) Underbara båda två, på sina egna små vis ;)

Hanna 

MalinArv
0

Kul!

Fler som känner till henne. Skrattande

Ska ner nästa vecka och hämta en liten bebis. Min gamla hona går inte ihop med en jämnstor. Hon är för snäll…

MalinArv
0

Har hämtat 2 tjejer från henne nu. Fina goa bebisar.

FeliciaS
0

Jag är sååå kär i Snabbis! Älskar hennes uttryck, charmighet och färg. Måste försöka flirta med mamma och pappa, även om jag redan nu lär få glömma den planen. Men visst är hon uuunderbar?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

MalinArv
0

Ja, Snabbis va en riktig sötnos.Skrattande

Hur många marsvin har du?

FeliciaS
0

#7 Såg du henne i verkligheten? Så hon finns kvar?
Jag har 3 st, men ska kanske kanske ta en kull till våren.

Mvh Felicia

MalinArv
0

Såg inte Snabbis faktiskt. Tror inte hon va där i onsdags när jag va där. Greta gick med bebisarna i ett annat rum så jag var aldrig inne i "marsvinsrummet" i lördags. Skrattande

FeliciaS
0

#9 Ah, ok ;)

Mvh Felicia