Tabascos söner
Ja sommarens avelsexperiment gick ju lyckat till slut och jag minns inte om jag visade upp resultatet?
Det blev 4st små bäbisar och nu i veckan har vi konstaterat dett det blev 4st pojkar!
Det var bestämt redan från början att jag skulle ta den vitaste av dem alla så nu får ju Tabasco sällskap till slut :) Jag hoppas bara att det kommer gå bra att sätta ihop dem för annars vette tusan, har ej burar så det räcker.
Men två av dessa är tillsalu, så om någon är intresserad av två finfina hanar så hör gärna av er, sätter nog ut en separat annons så småningom också.
Bilderna är inte de bästa då jag printade dem från skärmen men vill ni se dem i stort format så kolla min kompis bilddagbok, hon som har mamman.
Så Tabasco får sällskap av sin son jag döpt till Jalapeno ;) Han är leveransklar redan nu men får hem honom lagomt till julafton :D
EnAnnanPlats
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Det är de två mörkaste som är tillsalu, är rätt säker på att de är goldenagouti white båda två.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Herregud så söta! Grattis :)
Tur att Tabasco får sällskap och hoppas det går bra med ihopsättningen!
#2 Ja de är otroligt söta :D Skulle gärna tagit alla om jag hade haft plats och tid :P
Det hoppas jag med att det går! Han är ju rätt förtjust i sina damer som han har som grannar så han kanske inte gillar att det kommer en till pojk som också ska kolla på damerna :(
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se