Galen tant badar sitt stackars marsvin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hittade detta på youtube. Stackars lilla pipsqueak eller vad hon hette! *ryser*
kan du skriva ut länken för jag kan inte kolla på den :/
äsch då… den skulle ju bli blå….länken alltså..

Hittade ett coolare marsvin, som inte alls verkar ogilla badet:
http://www.youtube.com/watch?v=4Aho2xGsfwk&feature=related

#4 Fixar det. ^^
härligt =)
men gud vilken söt! han verkar ju verkligen gilla det!

Mmm - eller hur!

jag har kollat på den första länken flera ggr nu, och jag kan inte nånstans se var det är så hemskt??? Exakt VAD är det som är så hemskt? Vad är det som vi ska *rysa* åt?
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

Det enda som är hemskt är väl att tanten verkar så hysterisk…?

Vill man, kan man se riktigt obehagliga filmer på simmande marsvin på YouTube. Men det är inget jag vill rekommendera.
#10 men ojdå… trampade jag någon på tårna? *s*
Det var enbart ett roligt klipp jag hittade. Tkr man inte det är roligt är det fritt fram att kolla på ngt annat.
Det "rysliga" är att tanten verkar galen och hysterisk (nej jag menar inte det bokstavligt….)
#12 Fast som du skriver det så får du det att låta som att hon är hemsk. ;)
"Hittade detta på youtube. Stackars lilla pipsqueak eller vad hon hette! *ryser*"
En smili skulle nog inte sitta fel, om det var din mening att vi skulle tycka hon var rolig. :)
Men är det så mkt att irritera sig på då?
Varför inte bara gå vidare om man inte gillar det liksom?
Och ja, jag skulle vara rädd om jag var pipsqueak, tyckte verkligen kvinnan var läskig….Så ja, jag tycker hon är hemsk! Trist om det sticker någon i ögonen….
Ja jag fattar ingenting… tanten verkar väl gå på vanligt "USA-speed" men hon är ju juste motmarsvinet hela tiden.
Jag tolkade också rubriken som om någon heltgalen tant mer eller mindre skulle dränka ett marsvin i sitt försök att bade det.
Påminner om hur bra det är med rubriker som tydligt visar på innehåller i tråden ;-))
Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont.
Må väl,
Maria
Det handlade ju inte om behandlingen av marsvinet….suck.. (även om jag tkr hon verkar ganska "speedad" mot det också…)
Kan någon ansvarig ta bort tråden eftersom den verkar sticka folk i ögonen och det var ju inte meningen??

#16 Nej, varför ska tråden tas bort?!?
Vill folk reta upp sig på småsaker så får de väl göra det, du behöver inte förklara, försvara eller motivera varför du lade upp denna tråd - på ett forum får man lägga upp sådant som intresserar en själv och sedan om andra folk väljer att lägga fokus på något annat än vad det egentligen handlar om så är det deras val.
Jag tycker att tråden ska vara kvar, jag tycker tanten är fantastiskt hysterisk och förväntade mig inte alls någon vidare felbehandling.
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
tack, det var skönt att höra =)
Någon som uppfattar vad sjutton det är marsvinet ätit som gör att den är så grön på kinderna?
Hanna

vf håller alla på att kritisera inlägget om ni nu tycker så taskiga saker kan ni behålla det för er själva jag tycker faktist att den där tanten var hemsk hon var verkligen hysterisk marsvin är lugna djur som ska behandlas på ett lungt och snällt sett tillbaka och hon klappar den så hårt och stackars pipsqueek kravlar sig bort från henne hela tiden . jag tycker inte att hon borde ha ett marsvin om inte hon vet hur man behandlar de
Exakt!!! Det var det jag menade!
Men ingen har väl sagt något dumt? Tror att det är för dina ögons skull, Lynx, som tråden isåfall ska tas bort…. som det verkar ;)
Det är väl inget konstigt i att ifrågasätta vad du tyckte var läskigt? Camilla hade ju rätt i det hon sa, en smilis skulle ju underlätta allting. Och du skulle slippa den här disskussionen :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

- Ellen
errare humanumest ignoscere divinum.
#23 shit, vad hemskt, den lilla tar ju stöd på den stora för att kunna vila och andas samtidigt :O

ja, och dom bara står och skrattar! :/ :o
- Ellen

#19 Hon säger att grisen ska få ett bad för att han äter sallad och får det över hela kinderna, sen försöker hon visa kameran att han/hon är grön men det vill inte marsvinet..
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

HAHA ;D
- Ellen
du tycker vad du vill och jag tycker vad jag vill,ok?
och ja, då jag inte avsåg att starta någon diskussion vill jag att tråden TAS BORT, stör det dig eller?
och jag tyckte dessutom inte en smilie passade in, eftersom jag FORTFARANDE tycker tanten är hysterisk och det är inte roligt för marsvinet!

kolla in de
#29 …..och vad är ett forum till för? Jag tror mig veta att det är till för -just det, diskussion. Do as you like, jag kan ju inte hindra dig. Jag menar bara att underlätta. Skriver man i forum ska man vara beredd på kritik och framför allt… disskusion.
Eller har jag missuppfattat något?
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
ja tydligen har du det… man måste kunna bara VISA saker utan att det måste leda till hård kritik och spydigheter. Jag var alltså inte ute efter diskussion och tänker inte försvara mig mer mot vidare angrepp! Jobbar på att få tråden borttagen!