Födda-äntligen..
Idag när jag kom hem från Uppsala hade Clara fött 4 ungar säkert bara ett par timmar gamla, tyvärr var en död, den största. De andra tre är fina men en väldigt liten så vi får se hur det går, jag ska kolla bättre imorgon men jag tror 2 flickor en kille och jag tar även bättre bilder imorgon så då får ni se sötnosarna.
Som vanligt var den finaste honan död, mest lik sin mamma. RIP för henne!
Men jag är så glad att mamma Clara mår prima och att de andra lever än iaf!
Kaninen Bella som vi oxo trodde väntade gick tom!
*snyftar* alltid de finaste som måste lämna jordelivet för någon annan… Stackars liten och jag lider med dig.
Men oh va jag blir nyfiken på bilder…

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Nej vad synd :(
Vila i frid söte marsvin!
Ja, jag är också nyfiken på bilder!

Bilder kommer i em/kväll, ska till stan för ärenden och shopping först men i morse mådde de tre överlevande bra iaf, vikt 57, 71 och 91g så det var stor variation denna gången. Den som dog skulle säkert vägt mest!

Grattis. Hoppas allt går väl med dessa tre, samt mamman.
Men så oerhört ledsamt att en av dom inte klarade sig. Sov gott lille vän.
Marsvin 4-ever
.
Ivrig… kommer sitta fastklistrad vid datorn…*ler*
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Grattis till bebisarna :)
Synd att inte alla levde, så hemskt är livet. Lycka till med de som är kvar. Spännande att se bilder!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tack alla!
Jag stter vid mammas dator nu men ikväll hemifrån kommer foton jag lovar!

Vad roligt med bebbar 
R.I.P lillen <3
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Bered er nu kommer sötobomben! Claras ungar-ännu ej namngivna!
Tagna på 23 timmar gamla bebisar…

herregud vad söta dom var !
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag funderar på namnen Benjamin(lyckans son) Natalie(född vid julen) och Nova(ny)
vad tycker ni om det?
den som dog heter "Rainbow"
(många av mina änglar har namn efter något på himlen!)
Söta! Hoppas att det går bra med den lilla. 57 gram är ju inte mycket.
Gud vad söta! Jag vart kär i den minsta tjejen!
Nu längtar jag bara ännu mer efter mina små-troll efter att ha sett dom här bilderna!:)
Namnen var jättefina tycker jag!

Jätte fina namn 
Jenny
#24 Nej men hennes mamma Clara vägde också exakt det och hon blev en bamsing, visserligen delade bara 2 st på mamman då men ändå, och jag har klarat en på 54 gram också! Det är så kul att se att alla honor hjälps åt med de små, framförallt Tua som själv väntar smått snart!
# 24 25 26 Tack-då får de heta det!
Tittar på den pyttelilla bruna med vitt huvud… ÅÅÅÅÅÅÅh så fin! Kan nästan känna hennes päls mellan fingrarna…
#28 Kom hit och känn du på lilla Natalie (som betyder född i juletid)
Hon vägde endast 57 gram men är söt som socker!
Ja, namnen var fina :)
Tyckte om den svarta :D
Naaw ^^ Kan inte sluta tänka på den.
ACK ACK, vad marsvinsungar förför :S
Gah, små barbariska förförsiska små typer!
Hoppas verkligen det går bra med både mamma
och ungar!
#29 jag tror inte du vill ha mig inackorderad i fem sex veckor… för har jag väl känt och klämt så släpper jag nog aldrig taget igen…*hihi*
Går det tåg till dit du bor? ;-)
Tittar igen innan jag går och ser på filmen Mamma Mia med min man….
#31 32 Ja till Östersund, sen buss i 20 minuter!
Åh "mamma mia" är jätte bra ju vill, se den igen har lagt den i filmlistan på att hyra!
Åååååh så himla söta!^^
Hjälp vilka sötnosar! :)
Jag håller tummarna för att Natalie klarar sig, det gör hon säkert. Min Coronetpojke vägde 58g när han föddes, och var en väldigt liten hane under sitt liv. Hon växer säkert till sig, eller är en liten plutt som stor ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Men ooooooooh vilka fina stora öron!
Längtar så jag nästan blir sjuk…