Hemsidenamn sökes
Nu när ett nytt år är på G så tänkte jag äntligen komma till skott och fixa hemsida. Men behöver hjälp med namn förslag! Sidan kommer att innehålla lite smått & gott om mina djur, hästar, kanin & marsvin, om det nu är till någon hjälp. Så hagla på med förslag !
//Jenny
Ändrat din rubrik. Tänk på att skriva en så utförlig rubrik som möjligt. //Hanna - Medarbetare på marsvin.ifokus
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jennys djur, Jäla djuren (såg att du bodde i jäla ^^ Vart det nu ligger *s*) kanske? ^^
Hanna
Ja.. hm. Svårt :O men Jennys djur var ju bra :)?
Jennys djur funkar ju kanonbra :P
Hanna

Jag kikade in på din presentation och såg genast ett passande namn: Jenny´s plejz.
Annars kanske: Djurlivet på Jäla.
Marsvin 4-ever
.

Jag dara väl till med Jennys djur då ;) Får se hur det blir med layouten
När jag är klar får vi se om den går att visa för någon 8) Aja tack för tipsen, sorry att jag glömde rubriken förresten!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hopp från #4 till #7 ?
Jenny

Ett dubbelinlägg och ett inlägg där det berättades att det var en dubbel och vi blev ombedda att ta bort det ena:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

#8 Ja det var jag som fick till ett dubbelinlägg som jag sen bad dom ta bort.
Lycka till med din hemsida den blir säkert bra. Även om du eventuellt inte skulle vara nöjd med den i början så lär du dig enormt mycket och kan ju förbättra efter hand.
Man måste ju börja någonstans. 
Marsvin 4-ever
.

Hmm någon som vet en gratishemsida på svenska? jag & engelska är ingen bra kombination x)
Jenny
zoomin.se tror jag är svenskt. =)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#12 okej tack,såg att den var svensk ska kolla upp det lite närmare :)
Jenny