Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 922 ggr
marsvin2008
0

Killarna och Signe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur sött är inte det här då? Killarna har möblerat om själva i bokhylleburen igen och när jag kommer in så ligger dem och vilar…

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

marsvin2008
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och Signegumman ligger också och vilar sig i den nya halmen som jag köpte idag.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

lomsen
0

Ja jag sa ju att de gillar halm, jippieee då finns det när lillgumman kommer!

marsvin2008
0

Ja då finns det! Jag ska ha det i transportburen/burarna också :-)
Bara 17 dagar kvar nu… känns som en eeevighet men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge sägs det. *ler*

FeliciaS
0

Första bilden var ju bara för söt ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

marsvin2008
0

#4 ja visst var den! Inte trodde jag att marsvin var så bra på att möblera om…  Igår var det Signes tur och hon byggde sig ett tält. *haha*

Abico
0

#5 - Marsvin är grymma på att möblera om ;) Mina "små" pojkar föredrar att vända allting upp och ner på, det går inte fyra sekunder efter att jag vänt rätt allting så ligger det upp och ner igen *s*
Och flickorna är duktiga på att möblera om och flytta hus och skålar åt alla möjliga håll. Det är bara gammel Sune som finner sig i mattes design ;)

Hanna 

marsvin2008
0

Haha ja de är roligt ocn intressant att se hur de kan få saker att gå ihop… en dag hade killarna dragit alla tre tunnlarna i rad så det blev ett långt istället för tre korta.

Binajis
0

#6 Haha, på tal om det… så fort något av marsvinen här hemma slutar möblera om så får dom snabbt tillaggt "gubben", "strutten", "gumman" eller "skruttan" i sitt namn. Gamla och gråa som dom uppenbarligen blivit *ler*

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

FeliciaS
0

På tal om inredning i buren, idag hittade jag Hera ovanpå deras lilla träbro! Hon är enorm (ser enorm ut med 8 cm päls runt om rakt ut) och den är minimal - det såg ut som en elefant på en liten sten ;P haha..

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Stormviskaren
0

heheh mina hade vält rullen och satt den över matskålen detta lyckades dom med två gånger samma dag!

marsvin2008
0

#10 Haha

va roliga våra marsvin kan vara…