R.I.P Ludde
18:e oktober 2008 gick min älskling bort….
Jag hade märkt att Ludde började få svårt att andas så jag berättade det för pappa och vi åkte till veterinären och fick medicin där och medicin som vi skulle ge hemma.
Dagen efter när satt här vid datan plötsligt skrek ludde till då gick jag till buren. ludde kunde inte gå vid varje steg föll han ihop jag skrek till pappa att ludde var sämre pappa sprang till telefonen och ringe veterinären :'(
Jag tog upp ludde i min famn. han var livlös. sen slutade han andas och han hjärta slutade slå!han låg och krampade lite sen var han helt stilla. han var död…..
JAg la honom i en skoartong invirad i en handduk som det stod Andrea på (mitt namn)
Jag la i ett fota av mig och en morot sen begravde vi honom på tomten……. :(:(:(:(:( han hade fyllt 1 år två månader innan….
Vila i frid älsklingen……
Åh, vad fin han är! Jag är verkligen svag för Himalaya <3
Stackars älsklingsgubben, inte var han gammal heller. Men du gjorde vad du kunde! Vila i frid Ludde!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Ja, han var världens sötaste. Grät oavbrutet i en vecka sedan var jag "bara" ledsen hela tiden. Nojjade mycket över om jag kunde ha gjort någonting annorlunda…….
Hoppas att han är på ett bra ställe nu.

Gud vad fin han var! R.I.P till lillen & tröstkramar till dig!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Vilken snygg liten snubbe han var..
Trist att han gått bort. :( *efterskottströstkramar*
R.I.P.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Tack för tröstkramarna :D

Åh, vad trist. En himmis dessutom. Dubbelt trist.