Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1303 ggr
Elli
0

R.I.P Nelly

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorse fick mitt älskade marsvin somna in. Efter mycket slit med hennes urin blev hon bara värre och värre.

Nu har hon det bra i marsvinshimlen och slipper lida.

emelie92
0

Nej, vad tråkigt :'(

Abico
0

Vila i frid lilla Nelly.
Nu slipper hon ha ont åtminstone.
Tröstkramar till dig Elli th_consoling1

Hanna 

Elli
0

Tack så hemskt mycket. Sorgen kommer och går.. ibland får man lite gråtattacker, men man får tänka positivt att hon har det bra nu, och det var nästan värre att se henne lida.

CamillaS
0

Sov gott fina marsvinet.
Hon var jätte söt!

FeliciaS
0

Nej, stackars Nelly :'(
Nu slipper hon i alla fall lida mer. Vila i frid gumman!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Vad trist :( *tröstkramar*
_
R.I.P.
Nelly_

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jappeloup
0

R.I.P. Nelly

Ät dig tjock på allt grönt och frodigt gräs uppe i marsvinshimlen.

Gör som Abico och sänder en kram.

Emma-U
0

Vila i Frid, Nelly :(

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

Hamzter95
0

Stackare :'( R.I.P
Sööt och har det bra i himlen nu <3

Fiona
0

R.I.P Nelly & tröstkramar till dig!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

linn-nanna
0

Usch så tråkigt… Vila I Frid Nelly!

Elli
0

Tack så hemskt mycket för ni är så gulliga. Det värmer något enormt. Äntligen har man kommit över henne och man tar nya tag. Har just nu det gamla marsvinet ute på golvet, hon är så söt.

Tack än en gång!

linn-nanna
0

Ursäkta att jag frågar, men har du redan kommit över henne när hon dog igår? Självklart måste man ta nya tag, men det lät som hon hade gått bort för flera månader sen :p

Elli
0

Nej klart jag inte har kommit över henne. Jag tänker på henne hela tiden men man börjar inte gråta var gång som igår, det var så jag menade. Man får sina gråtattacker imellan åt, men det är inte så farligt, det blir oftast bra igen.. för jag vet att hon har det bättre nu även om jag saknar henne.

linn-nanna
0

#14 Förstod nästan att du menade så, det lät bara lite konstigt… Ja, nu har hon det bra med alla marsvinskompisar uppe i himlen!

Elli
0

Absolut har hon det. Det hade nog varit ännu sorgligare om man bara hade haft henne, men nu har jag ju ett till som jag lägger kärlek på.

Tack än en gång för ert stöd, det värmer och det är otroligt skönt att skriva av sig.