Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1491 ggr
VikkanSpike
0

Mina avels planer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Lillie går n ihop med en hane och jag tycker detta kan komma att bli spännande.

Hennes nanm e Isoldes Ochi och e nonself

e: Tindales Chocklate Chip

u:Vidalas liten lustig kicka

hon e bärare av färgen choklad

VikkanSpike
0

hanen heter Isoldes Zeroy e oxå nonself

e:Isoldes Yoaquin

u:Rospiggens Cornell

han e chocolate brindel i färgen

VikkanSpike
0

va tror ni att jag kan få för färger ocg så? Jag har mina gissningar och önskemål.

VikkanSpike
0

jag tycker det e lite tråkigt att starta trådar på detta forum då man nästan aldrig får några svar, men det e kanske bara jag som har en dålig dag

marsvin2008
0

Men det är många som är upptagna med jobb skola osv på dagtid ju.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

VikkanSpike
0

#4 joo men många loggar in innan jobb och skola

Abico
0

#3 - Som sagts är det många som har skola och jobb hela dagarna. Jag brukar kika in på morgonen om jag hinner men har sällan tid att skriva något längre då. Och på den här frågan har jag helt enkelt inget svar då jag inte är så kunnig inom området gener och grejer ^^'

Hanna 

VikkanSpike
0

förstår att alla ej kan gener och sånt men det vore skoj me nån kommentar iallafallSkrattande

FeliciaS
0

Vilka sötingar! ;)
Vet tyvärr inte vad det kan bli för färger riktigt, men vad hoppas/tror du på då?

#3 Du skrev ju ditt inlägg mitt i natten. Har man jobb, skola eller likn. dagen därpå går man kanske och lägger sig i tid ;) Precis som andra sagt är det inte heller lika många som är inne på morgonen/förmiddagen - många är i skolan (bl.a. mig själv) eller jobbar. Man kan hålla sig till tåls lite ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

VikkanSpike
0

#8 önskar på choklad färgen ska duka upp

FeliciaS
0

#9 Testa Marsvinsfärgkalkylatorn :)

Mvh Felicia

VikkanSpike
0

#10 med risk för att låta dum hur använder man den?

idipidi
0

Du kan få black/golden, black/golden/white, choc/golden och choc/golden/white. Chansen för choklad är 50%, så det är stor chans. :)

VikkanSpike
0

#12 tack vad spännande  jag och Lillies uppfödare Stina hoppas på choklad

VikkanSpike
0

putt

Magda
0

#1 jisses han ser ju nästan precis ut som min lakeland hane!! måste fota honom och lägga upp *s*

VikkanSpike
0

putt

VikkanSpike
0

putt

VikkanSpike
0

ni får gärna skriva ngt om detta eller fråga ngt om mina marsvin skulle va skoj med lite liv i denna tråd

VikkanSpike
0

putt

VikkanSpike
0

känner mig mobbad

Fiona
0

#20 är du seriös nu? Det finns kanske inte så mycket mer att skriva, lite folk som är in loggade osv …:P Vad är det du vill folk ska skriva?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

FeliciaS
0

#18 Folk har annat att göra än att sitta vid datorn ständigt. Dessutom är det helg och marsvinsutställning - lugna dig! Annars blir jag tvungen att låsa din tråd ;)

#14 #16 #17 #19 Sluta putta! Tråden ligger under Senaste inlägg redan, då behöver du inte putta den hela tiden -.-'

Mvh Felicia

Abico
0

Du har ju redan fått svar på din fråga, det finns inte mycket mer att tillägga..

Hanna 

VikkanSpike
0

ni kan väl skriva om ngt rörande mina marsvin jag har fått svar på färgen men ngt annat kan ni ju skriva.

Förlåt om jag älskar mina grisar så att jag vill ha liv i en tråd om dom

Fiona
0

Vad ska vi skriva då? :S Du har frågat en fråga och har fått svar…

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

VikkanSpike
0

jag har läst på mkt om kost till honan och så men e det ngt som ni tycker e extra viktigt att tänka på när hon väntar smått

Abico
0

#26 - Hon ska ha tregånger så mycket c-vitamin som vanligt, genom grönsaker.

Hanna 

Creation
0

Lycka till med kullen. :) Hoppas att det blir någon liten chokladis.

Själv älskar jag teckningen som din hona i #1 har… jag ska förmodligen skaffa mig en tort'n'white jag med så småningom. ^^

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.