Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 527 ggr
dreamiz
0

"uppvisning"

Jag var på råttutställning i lördags o där var det även andra föreningar som visade upp sig, bla SMF. O vilka söta marsvin de hade med sig! Där fanns släthår, teddy, alpacka, coronet mfl. Helt underbara! Jag fick hålla i min favorit: grey tan coronet, hane. Honom hade jag kunnat smussla med mig hem. hihi…

Diana61
0

hi hi hi vad kul! har du inga foton ?

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

dreamiz
0

Tyvärr glömde jag totalt bort att ta foton på marsvinen… Har bara nåt som visar hela lokalen men några "grisar" ser man inte där tyvärr…

idipidi
0

Fast långhåriga tannar finns i princip inte i Sverige så det var nog inte en grey tan coronet utan något annat. :)

FeliciaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad gulligt :) Coroneter är så otroligt fina… Speciellt min lilla gullegris! hihi…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

dreamiz
0

Nej den var ju inte långhårig. Vad heter de som har en virvel i pannan o är korthåriga? En sån var han.

idipidi
0

Crested! En Crested Grey Tan kan det absolut ha varit. Grey Tan är snyggaste tannarna tycker jag… :)

FeliciaS
0

Okej… Jo, Crested är också fina. Coronetbebisar ser ut som Crested =P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

dreamiz
0

Ja just det, crested var det. O han var grey tan, det sa de. Så himla snygg tyckte jag! Han hade visst vunnit en del priser också men minns inte vad han hette. Men så vacker!