Bäbis bilder :)

Stort grattis till dessa ljuvliga bebbar. Öronen är så söta på dom.
Marsvin 4-ever
.

Gud vilka sötnosar och vilken härlig bild på mamman & din dotter! hmm det där med namn är klurigt, kanske finns det några kända syskon disneyfigurer eller något ^^ jag ska fundera en stund 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#5 Bernhard och Bianca. Kom jag att tänka på.
Marsvin 4-ever
.

#6 Smart, det skulle kanske passa på dom små, eller vad tycker du Tisse? ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

smart med disneyfigurer. tyvär kan jag inte döpa honan till Bianca eftersom dotterns bästa kompis heter så :) blir lite förvirrande :)
tar jättegärna mot mer förslag :)

#8 haha det kan bli lite knäppt ja
Hmm ska fundera vidare!
Jenny
Åh vilka sötnosar! Honan var ju grymt söt ^^
Och marsvinet som är black/golden/white - med svart bakdel och en stor "tofs" ser nästan precis ut som min virveltjej! Wow vad lika :O
Namnförslag… Hrm… Polarn och Pyret, Romeo och Julia, Mimmi och Musse, Yin och Yang, Hamlet och Ofelia, Tarzan och Jane, Adam och Eva… :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Eller om du tyckte om Bernhard så kanske honan kunde heta Penny?
Det är ju den föräldralösa flickan som Bernhard och Bianca räddar.
Marsvin 4-ever
.
Sötelitöta :D
Sök på namnförslag på google, haha brukar jag göra när jag ska döpa ngt marsvin på marsvinsspelet ;D
Oh så söta :)
Hanna
Grattis till sötnötarna!
Vad roligt att hanen blev dutchtecknad(ser det ut som). =)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

ev blir hanen till salu om inte hon som äger pappan hör av sig. först frågat henne om hon vill ta den här sötnosen.
Så om det skulle vara så att någon är intresserad hör gärna av er.

#3 Gud så söt bild! :*
Jättesöta marsvin, allihop :)