Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmånadens-marsvin
Läst 1252 ggr
A-Felicia
0

TURE!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag fick namnet Ture för min matte tyckte jag såg ut som en liten gubbe med kraftiga ögonbryn. Men jag har växt till mig lite och det är inte lika famträdande nu. 

Jag bor med två andra killar på T i en stor bur med en härlig hängmatta som jag bara älskar att ligga i och eftersom jag var den modigaste som först provade så får jag nästan ha den för mig själv.

I alla fall köpte min matte mig i en djuraffär den tredje advänt 2008 när hon var i akut behov av en bur till. Jag var tydligen så söt att hon inte kunde motstå mig. I djuraffären påstod de att jag var 6 veckor då.

Jag var så liten och rädd att jag knappt vågade äta, jag stog upptryckt mot väggen och var livrädd.

Men nu har jag förstått att jag kommit till en en familj som bryr sig om mig och skämmer bort oss alla med mycket uppmärksamhet, färska, nyttiga grönsaker och massor av hö.

Jag har blivit så trygg och tillgiven att jag knappt gör motstånd när de vill ta upp mig.

Livet är härlig och nu längtar jag till sommaren så jag kan få känna hur det är att få busa i gräset.

tantnett
0

Måste ju säga att du var en av dom stiligaste gossar jag sett.  Tungan ute

Och vilken läcker chokladbrun färg du har, man vill ju ta en tugga på dig.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

emelie92
0

söt!!

marsvin2008
0

Ja precis äta mumsa… jag vill ha choooooooklaaaaaaaaaad.

Tungan ute

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

tantnett
0

#3 Tur för lille Ture att han inte hamnat hos någon av oss. Ha Ha.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Abico
0

Åh, så fin man kan vara då :)

Hanna 

Creation
0

Oj, en sådan sötnos! Glad

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Ziggi
0

Vilken sötnos!:)

marsvin2008
0

#4 Köpte mig en Geisha Orange dream istället. Betydligt mindre hår. *HAHA*

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Olofsberg
0

Hur vacker som häls choklad färgen är underbar.