Byta användarnamn?
Jag undrar kan man byta användarnamn? Jag har letat och har inte hittat det. Jag känner lite att jag borde byta efter som jag har flera marsvin nu.. Hjälp?
Jag flyttade tråden till rätt kategori och tog bort "OT" därför det endast är någonting man anger om tråden ligger i gruppen OT, något den inte heller gjorde. /Felicia, medarbetare
Man kan göra det - ja. Men det är inget som "vanliga" medlemmar kan göra bara för att det vill, utan är man Medarbetare eller värd på en sida vill man helst att änvändarnamnen är seriösa och tydliga.
Det finns en tråd om det här inne på Support.ifokus också, där du kan ställa administrativa och tekniska frågor gällande iFokus.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#1 -- okej lite tråkigt att man inte själv kan göra det.
#2 Nja, jag tycker det är rätt bra. Det skulle bli så jobbigt med folk som ständigt bytte namn - det går ju inte att hålla koll på vem som är vem *s*
Mvh Felicia
Vill du absolut ha ett nytt användarnamn kan du ju avregistrera dig och skapa ett nytt användarkonto :)
Hanna
#5 - Ja, då är det kanske inte så jättekul att byta :)
Hanna
#6 - ärsh jag överlever :>
jag har bytt användarnamn men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde först hette jag marsvin_best men sen när den "nya" iFokus kom så bytte jag till moonlights
#8 Utan att meddela någon administrator? :S
Mvh Felicia
#9 jepp
#8 jag vill också?!!? :o

Det var förmodligen för att ditta gamla användarnamn innehöll tecken som blev ogiltiga iom att den nya versionen lanserades.
De som hade ogiltiga tecken blev då tvugna att byta sitt användarnamn.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#12 ok ja antagligen var det ju så
#12 Såklart! Smart du är ;)
Mvh Felicia