Tipsa om MIF!
Jag tycker det är lite folk här på MIF. Alltså som skriver i trådarna. Vore det inte lite kul om vi fick in lite flera nya? Eller? Kan man inte bjuda in folk så som uppfödare eller dylikt ? Om man känner någon med marsvin kan det vara kul och skicka länken alla får lära sig något nytt ju! Någon som kommer hjälpa till? Eller något vore så kul att få flera nya här!Skriv gärna i tråden om du bjudit in någon förut eller tänker hjälpa till ;)
Jag tipsar om MIF till dom flesta som söker info om marsvin, dessutom har jag en knapp (som vi gick ihop och beställde ett gäng) som står Marsvin iFokus på som jag ska ha på mig på utställningar (missade den dock vid Lessebo-utställningen då jag försov mig)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Jag tipsar alla jag stöter på som har marsvin eller gillar :) Dock verkar ingen ha reggat sig :/
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag tycker det är rätt mycket folk här, det varierar givetvis. Aktiviteten är faktiskt rätt hög på Marsvin iFokus och jag tror det är en hel del som känner till sidan faktiskt. Det är inte alla som svarar i varenda tråd, eller som är inne varje dag, men skummar igenom trådar och läser. Men det är alltid roligt med fler! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus