Marsis har dött :'(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Igår natt somnade hon in… Jag kollade till henne igår kväll och klappade henne och försökte ge henne mat men hon ville inte ha, jag tog upp henne en stund och klappade henne och satt sedan ner henne i buren igen. Jag gick och la mig sen. Min mamma hade gått upp på natten och kollat till henne då var hon död :'( då var klockan ungefär halv 4 på morgonen/natten. Och för ungefär 10 minuter sen när jag vaknade så berättade hon det för mig, jag börjar gråta och går upp till hennes bur och där ligger hon död, hon hade somnat in på natten. Gud vad jag önskar att jag hade suttit med henne hela natten så att hon hade fått somna in i mitt knä :'( Hon skulle fylla 6 år 1 maj.
Vila i frid Marsis, du kommer alltid att vara min favorit gris <3
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Så sorgligt. Beklagar verkligen. :'(
Björn Afzelius är så himla bra
Jättetragiskt, som sagt :(
Vila i frid fina Marsis!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#1 #2 R.I.P Marsis <3
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus

Jättetråkigt, det är ju alltid tråkigt när djur dör, men skönt ändå för henne att det gick så fort och då fick hon ju somna in hemma. Hon har ju ändå haft ett långt och bra liv hos dig.

#4 Ja, men jag önskar ändå att jag hade suttit med henne hela natten så hon hade fått somnat in i mitt knä :/
/ Stephanie-D
Beklagar verkligen sorgen. :( Tycker dock inte att du ska ha dåligt samvete för att du inte satt uppe hos henne under natten. När djur vet att deras sista stund nalkas går de oftast undan och vill vara ifred.

#6 det var vad min mamma sa också :( saknar henne jätte mycket hon var mitt första marsvin på flera år, hon var så himla gosig så fort man satt fram handen slickade hon på den och hon älskade att gosa med mig.Imorse skulle jag ge marsvinen mat och det kändes så konstigt för jag behövde bara ge 3 marsvin mat :'(
/ Stephanie-D
Tråkigt. Beklagar sorgen =(
Nej stackaren! Ursh och fy jag som hade hoppats att hon skulle överleva ;( Nu blev jag ju ledsen. Hoppas att hon har det bra, och du kan alltid prata med mig okej? kramar

#8 :'(
#9 jag hoppades också på det :/ hon har det nog bra. Aa tack :)
/ Stephanie-D

#11 ja ,hon blev ju ändå nästan sex år :) det enda positiva i det här är att hon inte längre är sjuk :) (hon var sjuk innan hon dog)
/ Stephanie-D
Tre av mina bortgågna marsvin har dött i min famn, och det har kännts bättre än om jag bara hade hittat de i buren, men det är ju inget man kan göra något åt om det inte blir så. Det värsta man kan göra är att klandra sig själv, det blir saken inte bättre av. Du får glädjas åt att hon faktiskt fick leva ett relativt långt marsvinsliv och att du har kvar några underbara små grisar att pyssla om ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Eftersom hon blev blind så sov hon med öppna ögon och på slutet kunde man ruska om henne flera gånger utan att hon vaknade och när hon sedan vaknade så var hon helt förvirrad, så om jag hade haft henne uppe så tror jag inte hon hade dött då, för sista tiden så drog hon sig undan och ville vara ifred.
/ Stephanie-D

#14 ja :(, ojdå hur har du märkt det?
/ Stephanie-D

Ledsamt. Men åldern tar ut sin rätt förr eller senare.
Sov gott lille Marsis.
Marsvin 4-ever
.

#17 R.I.P Marsis <33
/ Stephanie-D

Vet inte om det är lite olämpligt att lägga in en bild på henne när hon är död ? för jag undrar om det ser ut som att hon har somnat in? för det tycker jag det gör.
/ Stephanie-D

Ska jag lägga in bilden?
/ Stephanie-D
åh ):
vila i frid Marsis <3
Vila i frid Marsis.
Nu slipper hon må dåligt längre.
#20 - Jag skulle rekomendera dig att låta bli, det finns säkerligen personer som tar illa vid sig.
Hanna

#22 Ja det är det enda positiva i det här, att hon inte mår dåligt. Det var det jag trodde och därför frågade jag.
#21 R.I.P Marsis
/ Stephanie-D
Synd!!:(
Vila i frid Marsis
Så tråkigt att höra. :( Jag beklagar.
Sov sött Marsis
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#24 #25 ja, Vila i frid Marsis <3
Vi ska begrava henne imorgon :/
/ Stephanie-D

Vi begravde henne igår :)(vet inte riktigt vad jag ska skriva för smajlis för jag är ju glad att hon inte är sjuk längre men ändå så saknar jag ju henne) känns skönt nu att det är gjort :)
/ Stephanie-D
Beklagar verkligen :/ R.I.P. lilla marsvinet. Hon slipper i alla fall sjukdom nu…