Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 803 ggr
Kiddoo
0

Hur ser du ut?

Fick inspiration från kanin.ifokus att starta en tråd där man kan skicka foto på sig själv så man vet hur den man snackar med ser ut. Själv tycker jag att det skulle vara skojj att se vilka ansikten som finns här på sidan :) Bild på mejj kommer ;D fota er gärna ihop med era djur, eller marsvinen :D

Kiddoo
0

Ska fixa ny bild på mejj, ett lovande till Diana, och på den bilden ska det vara ett léende, så att man blir lite gladare av att se på de :P fast jag kommer väl antagligen bli spyfärdig när jag ser kortet *s*

Diana61
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmmmm jag har ju redan en bilr här till vänster men den är lite liten kanske. OK, här kommer ett större foto av det. Kortet är taget förra året när jag gifte mig. Vi gifte oss på en båt i Falun.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Kiddoo
0

Ooh, måste vart fint å gifta sejj så :) hade ni "publik"? Haha, måste bara säga, att på mitt fot ser jag ut som en uttråkad blåsfisk *asg* Skrattande

Diana61
0

Vi hade bara båtens personal som vittne då vi känner ägarna och är man kapten så får man viga folk. Vi gjorde det mitt på sjön Runn.

Ja jag tyckte du såg lite "sur" ut och varför det med rara grisar i famnen ? Flört

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Kiddoo
0

Haha, får man? Det visste inte jag :P Japp, jag ser nog sur ut, kan försöka le på ett annat kort. Hehe, de är så att jag hatar verkligen att vara med på kort, så jag brukar inte se så glad ut, men jag offrade mejj med ett halvdant kort till sidan :P egentligen, om jag hade tyckt om att vara med på kort hade mitt leende varit kilometer långt, för jag är på hyper bra humör när jag är med mina grisar :) Skrattande

UlrikaA
0

Såhär ser jag ut!

Kiddoo
0

Det är roligt att se vilka det är man pratar med :) ska lägga ut ett léende foto snart :P

Diana61
0

UlrikaA Vilken underbar Rhododendron som du har bakom dig! Ljuvlig.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Kiddoo
0

Haha, jag trodde det var blåklockor typ *asg* Skrattande

Diana61
0

*putt*

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Denna kommentar har tagits bort.
[MatildaW]
0

Här är jag när jag rider :P (sorry Diana, hittade inget léende kort på mig själv :D). Och ni som rider, klaga inte på hur jag håller händerna eller så *skratt* jag ska faktiskt till att svänga och sakta ner :P

Diana61
0

Ingen fara Matilda, men det är en mycket vacker häst du sitter på.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

FeliciaS
0

Fin pålle :) Ngt stor kanske? hihi.. ;) Här kommer en bild på mig när jag rider =P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Diana61
0

#14 OJ vilken vacker häst! Skrattande

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

[MatildaW]
0

#13. Hehe, aa, han är verkligen fin :)

#14. Aah, men jag gillar utmaningar :P och han är uber snäll :D

FeliciaS
0

#15 Tack :) Hehe, ridskolans unga ponnyvalack =P

#16 Det tror jag säkert :) Det sägs ju att stora hästar är inte lika påhittiga och envisa som ponnyer… hihi… ;)

Mvh Felicia

[MatildaW]
0

#17. Precis 8) pollen som är på bilden är som sagt uber snäll, men rädd för det mesta, räddhare :P

FeliciaS
0

#18 Haha :)

Mvh Felicia

dreamiz
0

Här kommer jag. Kanske skulle haft ett foto av min ena vrist istället för där har jag en marsvinstatuering.Räcka ut tungan

[natalie742]
0

Ååååå här kommer jag *S*

Marie

FeliciaS
0

#20 Marsvinstatuering!? Grymt!

Mvh Felicia

monkan
0

ja här kommer en bild på mig då..

FeliciaS
0

Skrattande Många blandade åldrar här inne på forumet - så kul! Både vuxna och lite äldre barn =P hihi…

Mvh Felicia

Diana61
0

Dreamiz! DEN tatueringen MÅSTE jag bara få se!!Räcka ut tungan

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Diana61
0

Roligt att se att vi har olika åldrar här, stämningen blir bättre då tycker jag Skrattande

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

dreamiz
0

Ok, jag tog ett kort på min tatuering så här är den…

[MatildaW]
0

Gud va kul när alla lägger ut bilder :D

FeliciaS
0

#27 Grym :) Vad söt!

Mvh Felicia

Diana61
0

Något strular här på forumet så jag skatt testa med att låsa dessa ämnen som "bråkar" och se om det försvinner.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Inlägget är låst för nya kommentarer