Toalätten är numera höbinge
för mina marsvin gick inte ofta dit för att göra det dom skulle, har sett Sita gå dit en gång, men den samlar ihop höet bra, så nu trycker dom in sig i höet i toalätten, som nu också håller sig lite bättre på plats, så då kan de göra det desto oftare ;)
Jag förstår faktiskt inte vad du menar?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag antar att det är en sådan där toaletthörna man kan sätta i burar? Som du har lagt ner höet i så det slipper ligga överallt i buren och bli nertrampat med kiss och bajs?
Så hade jag ett tag och det fungerade bra, nästan för bra för alla 3 damerna bråkade lite om vem som skulle få ligga i den ;) jag hade även handdukar i den så det blev lite mysigare
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Den fyller nog bättre funktion så. :P
**
#1** Hon menar att en sån där toalätt-låda som det är meningen att rumsrena marsvin ska gå i, fick användas som hölåda istället. ;) Jag tycker inte att det var så svårt att förstå?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#3 Jag är väl bara väldigt trött, ser bara "det" hit och "det" dit :P Nationella prov tar på hjärnan *s*
Mvh Felicia
#1 de hade rätt 2 & 3
#2 Du har så rätt så ;) höet känns mer samlat så.. det är en toalätt hörna.. som jag har hö i !
#3 ja det verkar så ;) kanske helt onödigt köp egentligen, men jag tyckte det varkade praktiskt från början.. 
#5 Okej, det brukar vara lättare att lära dem kissa i den om man har de ute på golvet och emellanåt sätter marsvinen i den, när de kissar berömmer man dem. Kissar de utanför flyttar man de bara dit osv… Och sedan i buren att man tar smutsigt spån och lägger i den istället för rent.
Mvh Felicia