OT - behandlingshem ?
Det här är säkert en mycket dum och konstig fråga men : Är det någon här som bott på ett behandlingshem ? Om nån har det , varför då ? :)
Jag har blivit pratad om speciell behandling/hem för jag försökt ta livet av mig. Skärt mig strypt mig. Och ibland får jag dagar då jag inte kan andas. Det är hemskt men nu får jag hjälp :)
Får se hur det blir.

#1 okk , ska du flytta dit då ? får du komma hem på helgerna eller ?
#2 - vet inte. Jag går till bup och så får se vad som händer med hem. Det var min kurator som hotade för sådant troligen skulle jag få fosterfamilj/stödfamilj. men jag vill inte själv

#3 det är samma här , Mamma vill få in mig på ett hem men samtidigt vet hon hur det blev förra gången .. det går liksom inte jag vill inte. Det jag tänker på mest är hur det går med alla mina djur då ? jag får ju knappast ta med mig dom . Å dom klarar sig ju inte ensamma
#4 - nä presis! Jag kan inte leva utan min flickvän heller jag klarar det inte. I tisdas hade jag en sådan jobbig dag jag hade ont och kunde knappt andas sover bort hela dagen. Det är hemskt ;/ jag förstår dig verkligen man vill vara hemma hos mamma :D