Mia öppen....väntan
Om Mia nu är öppen 2 och ett halvt finger bakre och 1 och ett halvt främre är det då dags eller? Jag blir galen av väntan…
Tja, det börjar väl bli dax :P Men hon kan säkert gå öppen såpass ett par dagar till, vet du hur långt gången hon är?
Hanna
Jobbigt att vänta, kände jag hela förra lördagen… Sedan kom bebisarna kl. 11:10 på söndagen :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tänkte bara önska lycka till =)

Lycka till! Hoppas du får många fin bebisar!:)
Åhå´å. =)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Mamma Mia födde 4 fina ungar idag på Mors Dag, tidig morgon, men tyvärr kom jag ut några minuter sent för att rädda den första, som dog pga lite hinnor kvar vid nosen, han var stor och hon blev nog överraskad själv att det startat. De övriga tre, 2 honor en hane mår alla bra så här långt! Och den duktiga mamman med!
De har redan fått namn:
Pia Petronella Pelle och den som ej klarade sig Pegasus (eftersom han fick vingar och flög till himlen!)
#6 - Praktiskt att Mamma Mia bestämde sig för den här dagen. Bättre morsdag present kan man ju inte få :P
Jättesöt är dom!
Hanna
tack alla!
Grattis, vad söta dom är <3 Vad heter rasen?
grattis de är jätte fina.
Åh, grattis! Vad kul ;)
Så inte nog med söndagförmiddag - Mors dag också! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#9 tack, dessa är blandning mellan släthårig(som själv är blandras) och lunkarya, ev är en del lunkor!
Grattis till bebberna =)

Grattis till söta bebisar. :)
Grattis till bebisarna Hoppas allt går bra med de kvarvarande !
#13 14 15 Tack!
Grattis till underbaringarna :D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Dom är jätte söte alla 3 ;)

vilka små sötisar!!
Grattis till dom små!!
Måste säga att det var en otroligt passande dag att få smått på, min ena hona fick 3 små här också under morgonen! så det var en perfekt dag!! 
Vilka små snuttar, jättefina färger ^^
Jätte fina! Tur i oturen att vi hann åka hem ;-)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"