Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 709 ggr
luneas
0

Valbo 6/6

På lördag är det dags för utställning i Valbo utanför Gävle! Det är inte så mycket djur anmälda så utställningen blir liten och mysig. ;-) Vi kommer att ha marsvinsmaskerad med Sverige-tema nationaldagen till ära och jag ska döma den! :-D

Vilka kommer och vad ska ni ställa?

Själv har jag bara anmält två djur den här gången. Båda i ras, Nikean Lucky Me, self buff-farbror på snart 4 år samt Luneas Tosca, self saffronhona på 4 månader.

Om ni inte har anmält men bor i närheten tycker jag absolut att ni ska komma och kika!

Ireth
0

Jag kommer och ställer Heartbreaks Stoneheart och Rospiggens Pewter i pet :) Ska även ta med Idefix I Scream Ice Cream hem =D

Cavia
0

Jag kommer ju Flört är ju kommisarie för utställningen Skrattande

Har bara anmält två djur, och alpacakillen Filip får stanna hemma, så det blir bara JumJums Hilda i petclass. Hade planer på att vara med i maskeraden, men pga flytt från hus till lägenhet har jag bara inte hunnit fixa nån kostym åt Hilda Rynkar på näsan

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Ruffsen
0

Kanske kommer:)

luneas
0

#3 Det tycker jag att du ska! :-)

Ruffsen
0

Ja om jag får för mamma! ;)

godisgrisen
0

Klart vi kommer till Valbo! Det blir Ginny i pet, hoppas på fortsatt framgång. Episkey self cream i ras, hon har ett cert och ett CK men mer än Ck tror jag inte det blir anar vem hon möter. Roligt nog ska vi ställa lilla Luckybucket i junior hon är nonself black magpie. Och det roligaste är att vi ska ställe henne i grupp med Hepziba och blir den godkänd så får vi vårt uppfödarprefix… ÄNTLIGEN, vi får se och vi syns där!

Abico
0

#6 - Håller tummarna för godkänd grupp! :D

Hanna 

godisgrisen
0

#7 Tack!

FeliciaS
0

#6 Åh, vad kul! ;) Vad för namn har du tänkt dig?

*håller tummarna*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

godisgrisen
0

# 9 Chokladfabriken. Jag tänker mig min uppfödning som en plats där det kommer till sötsaker. Lite långt namn men jag gillar det mest.

Abico
0

#10 - Haha, vilket mysigt namn ^^

Hanna 

FeliciaS
0

#10 Hihi, vad sött! :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

#10 Jaha :) Är det du som är Chokladfabriken på marsvinsnätet alltså? Jag brukar titta in där, men inte skriva något ;) Har alltid gillat det namnet, det är jättesött.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[starlights]
0

Lycka till imorgon alla som ska iväg på utställningen! :)
Hoppas ni vinner många fina priser och rosetter.

Abico
0

Ja, lycka till imorgon :)

Hanna