Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 721 ggr
Aristarcos
0

Ovanligt lugnt här...

Många vanliga namn ses väldigt sällan tycker jag ;) Hur har alla det i sommarvärmen, är alla här men ingen orkar skriva något i värmen ;) Det kanske blir bättre till veckan då det ska bli lite svalare igen ;)

Abico
0

Just nu är det väl för att väldigt många håller på som blådårar och fixar inför SM. Men sen är det ju semestertider så folk är väl borta, eller på stranden ;) Nästa vecka försvinner jag *host* igen *harkel* :P

Hanna 

Aristarcos
0

Var tar du vägen då, hur ska detta sluta ;)

Abico
0

Jag vet inte ;)
Först talades det om Åre. Jösses, Åre i juli?! *s*
Men det verkar vara glömt nu. Det verkar inte vara någon som har koll på vart vi ska, när eller hur länge. Men min syster menar att mamma och pappa planerar en utlandsresa. Jag vågar inte hoppas, för jag blir bara superbesviken när jag sedan upptäcker att det inte blir mer än en översvämmad camping i Bohuslän ;)

Hanna 

FeliciaS
0

Jag håller med! :) Tittar in titt som tätt, ibland inte ett ända nytt inlägg i en ända tråd :P Då rotar jag fram "gamla" istället *s* Anledningarna tror jag är desamma som Hanna nämnde i #1. Själv har jag några korta små tripper inbokade i sommar - Smögen, Skagen, ev. Laholm, Roslagen… :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Svea-
0

kikar runt här å på andra sajter då å då.. men det e luntg överallt…ha det gott alla goa marsvin å mattar å hussar.. kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

emelie92
0

man är ju ute mycket nu på sommaren! :D

absence
0

När det är så varmt är det synd att inte ta vara på alla badtillfällen osv ^^

Creation
0

Jag håller på och pysslar med marsvinen inför SM(fortfarande). ;) Är borta till på måndag sen. Ev. tar jag med mig datorn ner, men vi får se.

Ska resa runt lite till olika ställen resten av sommaren också.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Fabiola
0

du är nog inte den enda som är uppe såhär sent :). jag håller själv på att pyssla med marsvinen och packa allt som ska med.

Fabiola
0

du är nog inte den enda som är uppe såhär sent :). jag håller själv på att pyssla med marsvinen och packa allt som ska med.

Creation
0

*puh* Tur att det inte bara är jag som skjuter upp saker till sista minuten :P

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sandra-B
0

Jag har precis trimmat min "bebis", ska ge grisarna mat, fylla transporten samt fixa papperna på till salu grisen, sen är det dags att sova (tror jag iaf;-P).

Jag är inte så aktiv här längre för att jag inte tycker jag har nåt att skriva, läsa brukar jag dock göra nästan dagligen.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Svea-
0

i dag regnar det… får se om det blir mer fart här då…

ha en bra dag..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Aristarcos
0

Tack för alla svar, det var en del som är aktiva.. hm bla. Zuperzita har jag inte sett på bra länge :/ ? Men vi får väl se, aktiviteten kanske blir bättre till veckan då vädret ska bli sämre..

tantnett
0

Jag kollar över sajten dagligen.

Har väl inte alla gånger något att säga, samt jobbar mycket nu en period.

Och det blir nog mycket lugnt nu denna helg då många åker till SM. Men förhoppningsvis har dom nog mycket att skriva om när dom kommer tillbaka.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Aristarcos
0

Skrattandehaha, jo det förstår jag om det är lugnt i kväll ;) i morgon sticker jag också dit en sväng över dan.. heheh.. 40 mil ToR.. bara för att titta på marsvin

tantnett
0

#16 Shit önskar jag var ledig. Hade verkligen varit kul att åkt upp och tittat.

Men jobbar hela helgen.  Skrikandes

Aristarcos
0

#17 å vad tråkigt, men jag tar den här turen för jag missar min semester v 30  så jag tycker jag kan unna mig det, något som jag själv vill göra :) då jag ska jobba i princip resten av sommaren..

Min 6 åring får också följa med upp dit :)

tantnett
0

#18 Mysigt för er med en heldag att bara vara, samt få se en massa goa grisar.  Tungan ute

Ebba-A
0

Jag tittar också in dagligen, men ingen ork att skriva.

Är så otroligt varmt, så jag orkar inte göra något. Sen har det hänt lite saker här hemma förra helgen, och det är fortfarnade väldigt ostadigt här. Sen förrförra veckan somnade ytterligare än hamster in, fjärde för i år. Plus att jag är helt borta, helt inne i mig själv ibland. Har helt tappat tidsuppfattningen, det känns som om tiden står stilla.

Äh, nu ska jag inte sitta här och deppa och berätta om alla mina problem. Hoppas alla har en skön sommar!

Värd på Choklad iFokus

tantnett
0

#20 O fy vad tråkigt att förlora fyra älsklingar.

Förstår dig till fullo att allt känns som ett vacum.

Har själv förlorat tre älsklingar i år.  Gråter Man vill bara ge upp, men turligt nog beslutade jag mig för att istället skaffa tre nya raringar, som glädjer mig oerhört.

Moa-16
0

Tråkigt lungt här inne nu absolut;)…

emelie92
0

#20 - Förstår hur du känner dig, en vän till mig gick nyligen bort (en människa alltså) =(

är väl därför jag heller inte har varit särskilt aktiv här på MIF..