Namnförslag?
Ni verkar ju vara på hugget vad gäller namnförslag så nu undrar jag om ni har några bra pojknamn på K på lager. Har ännu inet bestämt namn till pojkarna i K-kullen som nu är snart 1 vecka gamla. Honan ska heta Katinka, men hanarna då?
Karlos och Kefir
Kitos och Kostas
Kim och Kurt…
nej ja vet inte det var dålit med fantasin så tidigt

Kitow. Kurre, King, Kalas, Korint.
Eller: Kung Kurre, Kalle Kavat, Killig o Go, Karl den Främste, Kurt Kort o Gott.
Några hastigt påkomna förslag.
Marsvin 4-ever
.

Men det poppade väl upp ett förslag till när jag skulle sätta på kaffe. 
Karisman.
Marsvin 4-ever
.
Katinka, Kasper/Kaspar, Kaleo
#2 Killig o Go - vilket sött namn! Skulle vara kul att döpa en hel kull till något sånt ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Min fantasi en halvtimme efter jag vaknat är.. usel!
Kalle, Konrad, Kurt, Korrint, Klas, Krum och sist med det jag gillar mest är då Kevin/Kevel :)
Kiwi ^^
Dåligt med ideer såhär tidigt …
#3 ha ha, en kanske kan heta Kaffe

#4 Tack. fniss. Marsvin passar så perfekt i sådana namn, personliga härliga.
#7 Kaffe me Grädde. fniss.
Kimmen är också gulligt tycker jag.
Eller Killemannen.
Nej nu får jag sluta. Har en förmåga att spåna iväg på namn.
Marsvin 4-ever
.
#8 Tyckte det stog Killerman ;)

Nämen nu kläckte jag väl ett namn till!
Håll i er. KALASPUFFEN.
Nej nu får jag sluta.
Marsvin 4-ever
.

Nja… Många namn men inte riktigt i Lunea-stil. ;-) K är en svår bokstav har jag insett! L är mycket lättare.
Kan ju ge lite exempel på namn som bebisar har blivit döpta till tidigare här så att ni får ett hum om vilken typ av namn jag vill ha. Amabelle, Calaisa, Refosco, Leonora, Viggo, Karizma, Yalero, Jolantha, Ilias, Bedelia, Undine, Elodie, Calvin, Zandor, Opuz…

Klaus, Kristian, Kringlan, Krister, Kevlar, Kristoffer, Krims och Krams, Konstantin, Korpus
Na
Katinka, Kristian och Kingston :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

kilroy

kalid, Kian

Nu har jag bestämt namn till K-kullen. Det blir Katinka, Kenton och Kian. Kenton fick heta så eftersom hans blivande matte är ett stort Kent-fan… Har ännu inte avslöjat namnet för henne. ;-)