Ny bur :)
Vad bra att dom fått det större nu igen :)
Ser supersnyggt ut!
Hanna
#2 Ja..jag tyckte så synd om mina små töser..speciellt när de inte kunde gå ut för att det regnade så. Tack :)
Helena
Härlig bur! Där kan man hoppa runt & spönka (=popcorna) & mumsa hö. Får dom tråkigt kan dom ju alltid jacka upp sej på tv-uttaget där bakom ;-)
Tjusigt! :) Snygg vaxduk med :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#5 Ja, den är underbar :D Mina tjejer popcornar dock inte så mycket :(
Ja..det är lite knasigt att det sitter där, eluttaget också, med en av mina förra honor hade jag inte vågat ha det sådär öppet, hon kissade gärna..högt x)
Helena
#8 Tack :) Jadå..de har fått sitta jättesmått innan idag, nu har de plats att springa på! :)
Helena
Vad fint det blev! Jag diggar också vaxduken! ;) Var kommer den ifrån och hur har du satt fast den? Ser så prydligt ut. Jag är själv i burbyggartankar och behöver tips nämligen! :)
#6 Tack :)
#10 Tack! Ö&B! 29 kr/metern. Häftpistol.
Jag väljer vaxduk för att det är lätt att byta ut, håller träet torrt, är billigt, går att variera lätt, finns många olika mönster..jag gillar det starkt
Helena
Som sagt, fiin bur. Men du får gärna fylla med mer tillbehör! ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#12 Det ser ju jättetomt ut, men det där var ju precis när jag hade hällt i spån och hö och lagt hyllan som gömställe, marsvinen hade bara fått skutta runt lite i den typ 5 minuter innan jag tog ut dem i sin hage på gräset. Nu har de mer hö och transportburslock som "hus" samt kylklampar. De måste ha plats att röra sig på också ;)
Helena
#13 Äsch, du är alltid emot mina idéer :P Sno en tegelsten från grannhuset eller något.
#14 Det är bara för att jag alltid vet bäst *host*
Hmm, eller så kan jag sno grannpojken, det finns tydligen en bredvid också!
Helena
#15 Ska han få sitta i buren som marsvinstillbehör? xD
#15 Ne..men min säng är alltid ledig :D
Burinredning var det ja..x)
Helena

Får de riktigt tråkigt kan de ju alltid stoppa tassen i 220-uttaget.

Jättenygg bur, och ännu snyggare vaxduk:P
#19 Tacktack :)
Helena
Fin bur och roligt med dödskalle waxduk :P

En sån waxduk köpte vi också, fast vi ska ha den på golvet i marsvinsrummet när de är ute och springer. :)
Bra de. Marsvin uppskattar att ha de fint okring sej.
#24 Tackar. Du får visa bilder! :)
Helena
Hur går det med vaxduken, päronskrutten? Håller den tätt än så länge? Kommer antagligen köpa en likadan till mitt eget burbygge nämligen. ;)
#26 Jag har alltid använt vaxduk i mina bokhylleburar, det funkar bra :)
Helena
#27 har inte svarat dig tidigare, men buren såg härlig ut, vilken bokhylla är den gjord av ?
#28 Billy
Helena