Moa-1* tillbaka=)
Tjena!. (Hatar såna här trådar men det känns nödvändigt i mitt fall)
Nu fick jag en in-puls;). Att jag skulle bli medlem. Är ledig idag och det spö regnar ute. Har varit skönt att slippa den här "smörjan". Ni skulle bara veta vad jag fått genom lida här på iFokus. Oj oj. Men nu ger jag det en chans, Marsvin iFokus iaf då jag tycker det är en bra sajt. Och bra Medarbetare och värd (Dom flesta;). Tillsskillnad från två andra sajter. Vill bara glömma det som varit och gå vidare. När jag tryckte på Avsluta konto så trodde jag aldrig att jag skulle starta ett nytt. Men man kommer över dom flesta saker med tid. Skulle kunna skriva hur långt som helst känns det som. Men jag stannar här.
Heter Moa-16 nu för Moa-15 var tydligen upptaget;) Visst jag skulle kunna skriva under dölja identitet men jag vill inte låsas vara någon annan. Har rätt att ha mina åsikter utan att bli påhoppad kränkt o.s.v….
Så jag säger väl Välkommen tillbaka till mig själv=)
Välkommen tillbaka Moa! :)
Hoppas att det ska gå bättre för dig denna gång så du ska kunna känna dig lika välkommen som vem som helst här. :)
Kom ihåg, är det något du är missnöjd med så tveka inte att pm:a istället för att säga nåt i nån tråd. Då är det bättre att vi medarbetare/värd tar till åtgärde istället så slipper det bli massa tjaffs igen. ;)
//Mvh Camilla
Hej Moa, välkommen tillbaka!
Vi har ju inte direkt kommit överrens tidigare… Men jag har dragit ett streck över det och hoppas att du också är beredd att göra det. Allt för ett trevligt marsvin.ifokus :)
Hanna
Hej Moa, välkommen tillbaka, hoppas att du nu läser och tänker igenom vad du skrivit, granska en gång extra, innan du skickar iväg så kommer det nog gå bra.. och undvika att skriva rad visa meningar eller stora bokstäver för det kan kännas provocerande i onödan. =)
( Jag skulle tippa att när du en gång avslutat ett medlemsap så finns den användarprofilen kvar förevigt låst i och med att du har gjort en massa inlägg)
Välkommen tillbaka!
Välkommen tillbaka!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Välkommen tillbaka att starta upp på nytt! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#10 Välkommen tillbaka! Att skriva med stora bokstäver (versaler) är på internetspråk samma sak som att skrika. Det bara är så. Kika in på den här sidan, http://www.netikett.se/, så får du lite tips på "nettikett" dvs etikett på internet.

#12 Det är klart att man börjar meningen med stor bokstav. :-) men att skriva med enbart versaler hör inte till god netikett. Har ingen koll på om du har gjort det eller inte men har du inte det så är det ju bara bra. :-)
#10 skickar pm privat
Välkommen tillbaka Moa! :)

Välkommen tillbaka!
Jag vet att vi bråkat,osv.. Men du kan säkert förstå mig. Men om du läser i genom allt två gånger innan du skickar iväg det eller om alla gjorde det skulle vi få ett jätte trevligt marsvin.ifokus. Har tyvär fått en varning men den försvinner vid jul.. I alla fall som ovan välkommen tillbaka!
Hej igen ;) Visste väl att du skulle komma tillbaka förr eller senare. Inte kan man hålla tassarna borta från mif för länge 
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Dra streck över bråket?:)

Välkommen tillbaka Moa, roligt att se dig igen som sagt!:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Välkommen tillbaka moa :D Föresten, vet du om man kan byta andvändar namn ? Om man inte kan det, hur raderar man sin andvändare :)? Oc om ni undrar varför jag frågar det så är det för att ja inte vill heter Littlefox längre tror jag :P
Kram Lisa :)