Julklappar!
Jag vet att det funnits en sån här tråd tidigare, men kan bara inte hitta den.
Nu börjar det närma sig julafton, tänker du, har du köpt julklappar åt dina grisar än?
Jag köpte mina idag, det blev nå torkade fukter i 2 förpackningar och persilja pellets (dom älskar persilja, så why not?). + grönkål, tomater (mini) och persilja (mer). Sen så ska jag fixa till en tall-gran också åt dom :)
Kan man ge sina grisar Tallgran? Äter dom inte upp det? xD
Asså "tallgranen" är i detta fall bara en massa kvistar tall som ser ut som en gran x) tall kan man ge marsvin, men inte för ofta. Tall innehåller mycket c vitamin :)

jag ska göra en såndär "tallgran" som du tipsade om förut .. och sen sydde jag en sovsäck till dom på julpysslet idag .. blev riktigt nöjd med den .. sen köpte jag godis till dom i helgen .. :)
#3. Den är riktigt kul att göra + att man kan hänga mini tomater i den xP

joo .. fast mina marsvin är inte så förtjusta i tomater, får väl hänga upp vitkål eller ngt :P
Hahaha, gör det x)

mmh .. haha :P
#2 Oh :) Okej :D Det ska jag också göra till mina sötnosar! :D
Men hur vet jag vilken sorts tall som är rätt? xD
#8. Det finns väl bara en sorts tall? X'D Så länge den har gröna barr å luktar gott så kan du plocka den, ett tips om du vill att det ska likna en julgran, vänd grenarna upp och ner, då blir den /¨\ format, som typ en gran :)
#9 Okej xD Tack så mycket för tipset ^^
SÅåå Söta idipidi Grattis :-)

aawh :)
man bilr så glad av att se marsvinsungar :) jättegulliga :)
Ooh, å vilken julklapp du fått då Idipidi :D söta små rackare, vad är de för kön? :)
Det är två honor.
Jag är så nöjd med mn julklapp så! :)
#15. Ooh, två av samma kön, riktigt bra :D