flera marsvin ?
Jag sitter här igen o dregglar över alpacor och lunkaryor, men jag menar , vem kan motså ett sånt flufffluff ? Jag är sugen på att köpa hem två damer faktist..
nån som vet en bra uppfödare ?:)
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!

uppfödarna ska finnas i stockholm föressten ;)
// Elin
Confettis kanske är av intresse; supersnygga lunkor
Marsvinsmaffian - marsvinsinspiration på internet
#2 Håller med! Jätte fina lunkor har hon.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

#3jaa jjag sitter o kollar på lunkor där faktist.. har du nån lunka därifrån ?
// Elin

ssen ang bur.. det finns väll nåra som använder superstora plastlådor från ikea ? är dom bra ?
// Elin
Jag har en lunka hona och en alpacka hona och nu väntas både lunkabebisar och blandning mellan lunkarya och alpacka bebisar inom kort. Spännande tycker jag

Har fått svar från mia nu :D hon hade två stycken , en liten äldre och en ung :) jättesööta!
Dom heter Zona och Nattviol :D
måste bara prata lite med mor min! :)
// Elin

#8 alltså det är inga plastlådor direkt , svårt att förklara
// Elin

# 9. Är det Komplementbackar du menar? De är rätt små invändigt.
Envishet och drömmar

#10 nejj absolut inte sånna! altså , dom är ungefär 94x94 stora.. ehh .. svårt att förklara xD jag ska nog köpa sånna till mina hanar o ev till honorna dårå , jag får se :) men jag tror hon som heter findusen eller nått här inne har sånna ?
// Elin

# 11. De heter Dilling. Findusen har väl satt ihop flera.
Envishet och drömmar

jaaa precis! jag kan ju köpa fyra stycken och sätta ihop två med varandra , skulle det bli bra?
// Elin
Av det du har skrivit låter det som att du vill köpa två marsvin till enbart för att dem är fluffiga och söta. Det är ju inte bara att köpa hem dem och sedan bara ha dem. Det var ju samma sak för bara ett litet tag sedan, och då trodde jag du hade kommit fram till att det var klokast att hålla sig till kaninuppfödningen och ha de två marsvinen du har? Så hamnar du inte i samma situation att du måste sälja dem, vilket inträffade med dina förra grisar - något som är jättesynd. Jag vill verkligen inte verka nedlåtande, men av den förra tråden att döma lät det precis som den här - förhastat och inte riktigt genomtänkt :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 Nej jag har ingen därfrån mer än att Glora, Ninni och Daga har släktingar som kommer därifrån. =)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Okejj :) jag kommer nog vänta ett tag endå .. nästa gång jag köper marsvin efter mina så kanske det blir lunkor :
// Elin