Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 518 ggr
tjorve
0

OT: Storm

Är det någon mer än jag som tycker att det viner särskilt mycket ute? Det är ju värsta stormen här, i Göteborg där jag bor! Och spöregn..

Sitter med en kopp te :) och snart kommer fikasällskapet. Tur att jag slapp gå ut för att få lite socialt utbyte..

Vad gör ni just nu?

emelie92
0

Bor också i Göteborg, och här blåser det väldigt! Rädd för att träden ska blåsa ner på mitt hus^^

FeliciaS
0

Ja, fy! Det blåser som sjutton, och regnar! Jag tror jag lämnar trädklättrandet till helgen, grenarna är säkert jättehala nu och jag har klippt bort alla som sitter långt ner *s*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

FeliciaS
0

#2 Mölnlycke är faktiskt en egen ort, inte ens i Göteborgs kommun :P

Mvh Felicia

emelie92
0

#3 - Ja, det är santTungan ute

FeliciaS
0

#4 Haha, var bara tvungen (A) *petig*

Mvh Felicia

Binajis
0

Här i Sundsvall, låångt från Gbg, är det också ett riktigt skitväder (utsäkta ordvalet). Det spöregnar och blåser hur mycket som helst. Tråkigt :(

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

deluxe
0

Jag har varit ute och snurrat i stormen flera timmar, känner mig som en blöt hund! På vägen hem såg jag en stackars fågel som satt på ett staket och höll i sig som sjutton, men blåste iväg när den inte orkade hålla sig kvar. Tusse liten.

Abico
0

Ja, full storm i Göteborg. När jag tog spårvagnen vid avenyn kunde man se hur folk med paraplyn nästan flög iväg ^^

Hanna 

tjorve
0

lillebubben! är lycklig som slipper gå nånstans. stormen måste ju lugna sig tills ikväll, då jag ska på G-FORCE, haha!

jag och deluxe blir ett grymt team :)

tantnett
0

Samma här i Skåne.

Full storm men vi har iallafall sluppit regnet under dagen.

Det enda positiva är ju förstås att man fått städat undan lite innomhus.

Men det finns hopp att vi i nästa vecka åter får varmare klimat, påstod iallafall en granne idag. Cool

#7 Stackars pippi.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

deluxe
0

#9 Of course my horse! Jag är pepp. Skrattande