OT: Storm
Är det någon mer än jag som tycker att det viner särskilt mycket ute? Det är ju värsta stormen här, i Göteborg där jag bor! Och spöregn..
Sitter med en kopp te :) och snart kommer fikasällskapet. Tur att jag slapp gå ut för att få lite socialt utbyte..
Vad gör ni just nu?
Ja, fy! Det blåser som sjutton, och regnar! Jag tror jag lämnar trädklättrandet till helgen, grenarna är säkert jättehala nu och jag har klippt bort alla som sitter långt ner *s*
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#2 Mölnlycke är faktiskt en egen ort, inte ens i Göteborgs kommun :P
Mvh Felicia
#4 Haha, var bara tvungen (A) *petig*
Mvh Felicia
Här i Sundsvall, låångt från Gbg, är det också ett riktigt skitväder (utsäkta ordvalet). Det spöregnar och blåser hur mycket som helst. Tråkigt :(
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Jag har varit ute och snurrat i stormen flera timmar, känner mig som en blöt hund! På vägen hem såg jag en stackars fågel som satt på ett staket och höll i sig som sjutton, men blåste iväg när den inte orkade hålla sig kvar. Tusse liten.
Ja, full storm i Göteborg. När jag tog spårvagnen vid avenyn kunde man se hur folk med paraplyn nästan flög iväg ^^
Hanna

lillebubben! är lycklig som slipper gå nånstans. stormen måste ju lugna sig tills ikväll, då jag ska på G-FORCE, haha!
jag och deluxe blir ett grymt team :)

Samma här i Skåne.
Full storm men vi har iallafall sluppit regnet under dagen.
Det enda positiva är ju förstås att man fått städat undan lite innomhus.
Men det finns hopp att vi i nästa vecka åter får varmare klimat, påstod iallafall en granne idag. 
#7 Stackars pippi.
Marsvin 4-ever
.

#9 Of course my horse! Jag är pepp.