Vilka har du träffat?
Vilka från marsvin iFokus har du träffat personligen? Tänkte att det kunde vara kul att veta!
Såg frågan på hästfoto och tänkte kunde va lite kul att veta det här med. :)
Själv har jag träffat: paronskrutten och Luneas, sen har jag sett några bekanta ansikten men inte hälsat: Cavia och Idipi.
Jag har också tänkt starta den frågan flera gånger, men har glömt bort det ^^,
Är detta verkligen OT…? Borde det inte vara Medlemmar? ;)
Jag har träffat och pratat med Hanna (Abico) och Gina (Marsvin-90), sett Idipidi, Fiona, Jejjas, Wiizy… Hoppas inte jag glömt någon ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Träffat och pratat med Camilla, MatildaW (oaktiv nu dock). Fått marsvin bedömda av Idipidi och Luneas.
Helena

Har träffat Stormviskaren och sett starlights och Dreamiz (?)
Och jag har pratat i telefon med Helena :P
Du har rätt Felicia, ändrade kategori ^^,
Öh… jag har träffat Ida(Idipidi) bara. ;P
Men hoppas på att se fler på SM! ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
starlights, Dreamiz, hatasallad, piggelin och idipidi. det är några till men har glömt vad dom heter (A)
Jg har träffat och pratat med Felicia (Xtanlover) och sedan satt jag med ryggen åt Anna (starlights) på Tjörn, vågade dock inte hälsa ;P Och sen vet jag inte om det är någon mer, tror inte det.
Men på SM så ^^
Hanna

har träffat helena ( även om hon tydligen glömt att hon träffat mig)
och sett idipidi på en utställning .
Meh! Du räknas inte, Celine.. förresten, vem är du? ;)
Helena
Du har träffat Matilda ju, Celine! och sett Luneas!
Helena
stormviskaren, parsley, fairytail
jag har sett Albico och starlights ( tror jag ) på Tjörn :)

Jag har inte träffat en enda person härifrån :/ Men bor ju ganska långt upp också.

Har inte träffat någon.. Men har ju bara haft marsvin sen i December också^^,

#11 glömde det ;) och så har vi träffat philippa- också!
Jag får ju uppdatera lite då ^^
Jag har alltså träffat Felica (Xtanlover), Camilla (CamillaS), Anna (Starlights), Anna (Stormviskaren), Piggelin - pratade dock inte med henne :P
Sedan har jag sett men inte hälsat på Idipidi, Creation och Cavia
Hanna
Jag har träffat monicah när jag hämtade 2 omplaceringsmarsvin från livlinan. Men hon verkar inte vara aktiv här inne längre?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jag har träffat Cavia, då jag har en gris från henne. :) Sen har jag nog sätt/hälsat på flera, men kommer inte på vad de heter här inne.

Nu har jag sett abico iaf;P Även någon annan som jag tyckte känna igen, men vet inte vem av alla det är:P
jag såg hanna (abico) i lördags men våga inte hälsa *L*
Jag får också uppdatera. Jag har träffat Hanna (Abico) Anna (Starlights) Anna (Stormviskaren) Helena (paronskrutten) Piggelin, minns inte ditt namn :/ Sophie (Luneas) Sett Ida (idipi) och Ulle (Cavia)
#20 & #21 - Haha, ojdå ^^ Jag som tittade efter folk från mif *s* Inte hjälpte det inte ;P
Hanna
jag va hekt svart kläd med två flätor *L* satt vid ett rött bord 

#23 så vitt jag vet så såg du rakt på mig en gång:P Och så gick jag förbi dig när du satt i någon stol och kelade med ett marsvin^^
Jag var iaf för feg för att hälsa;P
#24 - Ja, men då såg jag kanske dig ^^
#25 - Okej *s* Ärligt talat så vet jag inte hur du ser ut så ;P
Hanna

#26 misstänkte det;P Trodde jag skrev med det, men måste ha tänkt det bara då:P
#26 tror till åed att du å din mamma stod å tittade på lilla flora *L' hon satt i buren längst till höger 
starlights, Dreamiz, hatasallad, piggelin, idipidi, Abico, CamillaS och Cavia. har sett men inte pratat med Creation

Jag har träffat Anna (Starlights) och pratat med henne. Ska köpa en marsvin av henne i Oktober! :)
Sen har jag nog sett flera av er (Ni som va på Lilla Edet i söndags)… Om ni såg en tjock, svarthårig tjej med en fruktansvärt lång smal kille så va det jag och och min älskade man! :)
Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)
#28 - Jaha, var det Flora? ^^ Mamma ville ha med henne hem också *s* Men där sa faktiskt jag stopp ;P
Hanna
#31 japp det va det *L* hon försökte charma alla som gick förbi *L*
#32 - Ja, mamma tyckte att hon var så söt för hon stod och spanade ut oavbrutet hela dagen ^^
Hanna
#33 japp *L* så gör hon här hemma med det är hon som pratar högst med *L* får med sig alla grisarna när hon är ugen på godis L*
*Uppdatering* Jag har träffat Ida (Idipidi) också.
Mvh Felicia

träffat: stormviskaren (Anna), Starlights (Anna) o ja vad hete du som var med starlights på landskrona utställningen minns jag tyvärr inte.
ååå
Jag lär träffa Popcorni snart också ^^,
Hoppas många marsvin.ifokusare kommer på utställningen i Borås 18/10 :)
Mvh Felicia
Vart ligger Borås? ;D
Helena

Jag har inte sett någon.. :P
#1 - Trevligt, när träffade du mig? ;P *fniss* När jag låg i koma? *S*
Jag har träffat Sweet Dreams (Sandra) och Jenny (hon med Marsvinet Kålan, har glömt vad hon heter här >.<).
Sedan har jag smsat med Hanna (Abico) flertal ggr och har vart på väg att träffa henne flera ggr också. ^^ - Vilket iof lär bli snart ändå *s*
#38 - Men Helena då, det är ju nästan där jag bor ;P Du får googla det!
#40 - Japp, vi ska ju ses innan du utvandrar - remember?
Hanna

#12 Men jag då? :O Men jag kanske inte räknas ^^
Jag har iallafall träffat dig Dreamiz och så har jag träffat FeliciaS. Tror inte jag träffat någon mer.

Jaa, Jag har haft den äran att träffat CamillaS, flera gånger, har åxå träffat hennes Marsvin, dock inte de sista hon har i sin *vård*, Hunden Bianca, en av katterna såg en skymt av en annan, de e blyga hennes katter. CamillaS har åxå varit mig och mina Marsvin/Kanin till stor hjälp, hjälpt mig med kloklippning, tipps bla. att man ska vara uppmärksam på Marsvinas tassar, kolla *förhårdnader* och smörja dem, tippsat om grönsaker, frukt å kraftfoder, små tipps å råd TACK *L*, hon va åxå så snäll att hon lånade ut sin stora bur till mina Marsvin, med hus i till dem å allt.
jo, Camilla, jag ska till vår nya djur affär i morgon och beställa en ny bur, med diverse hus, gungor, å annat tillbehör…*L*
#41 - Yes, I remember :)
Vi kan ju träffas innan den sista veckan. haha. *s*
Förresten så har jag träffat Creation/Louise och Starlights/Anna nu också ;) I Rävlanda hoppas jag få se fler? Bl.a. Stormviskaren/Anna? :)
Mvh Felicia
Uppdatering :P
Jag har nu träffat Felica (FeliciaS), Camilla (CamillaS), Anna (Starlights), Anna (Stormviskaren), Piggelin (Inte pratat med ;), Louise (Creation), Pia (Parsley)
Sedan har jag sett men inte hälsat på Idipidi och Cavia
Hanna

Jag har bara träffat Anna och Sandra på bär och grönt en gång när dom var och visade upp sina marsvin :)
Uppdatering här också då ;)
Jag har träffat Ida (Idipidi), Felicia (FeliciaS), Hanna (Abico), Camilla (CamillaS) och Sophie (Luneas).
Samt sett, men inte pratat med, Anna (starlights), piggelin(?) och Helena (paronskrutten)… och jag tror att jag sett Cavia och Parsley också.
har träffat PixelMollan o TRASAN.. :)
Jag får också uppdatera.
Jag har träffat Hanna (Abico) Anna (Starlights) Anna (Stormviskaren) Helena (paronskrutten) Piggelin, minns inte ditt namn :/ Sophie (Luneas) Ida (idipi) Louise (Creation) Celine (vet inte vad hon heter på ifokus) Sett Ulle (Cavia)
Jag har träffat Emma_juni (Bäckebos), marsvin-90 och Imargos.
Sen så såg jag även Starlights, TRASAN och Stormviskaren i Landskrona. :p
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
har inte träffat på någon, isf omedvetet.. ^^"
#53 Hrm… Känner inte igen dig ;P Men ser inte ditt ansikte så bra iofs. Vad heter du?
Mvh Felicia
#53 Menar du en av dem som hälsokollade? :)
#55 Hälsokollade ;P haha.. Antar hon var incheckare.
Mvh Felicia
Therese Larsson SMF 396 Therese´s föder upp Skinny, Lakeland och Cuy.
Stämmer checkade in. :)
Finns på alla västras utställningar.
Uppdaterar igen:
Jag har träffat Felica (FeliciaS), Camilla (CamillaS), Anna (Starlights), Anna (Stormviskaren), Piggelin (Inte pratat med ;), Louise (Creation), Pia (Parsley), Emelie (emelie92) & Fannie (bustroll). Sedan har jag sett men inte hälsat på Idipidi, Teddysar, Jessica (jejjas) och Cavia
Hanna
Jag har träffat Camilla (CamillaS) Louise (Creation) Elin(ElinLI /Animallover) Helena (paronskrutt) :)

Jag har träffat : CamillaS , Creation , EmelieS , Paronskrutten .. Men jag vill såååååå gärna träffa Abico och FeliciaS ..
Inte träffat någon :P Inte så "utställningsbara" djur heller ^^,
Kan lägga till att jag även brukar träffa PNILLA som skriver här ibland! :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Jag har inte träffat någon.:)
Jag har träffat Hanna (Abico) Anna (Starlights) Anna (Stormviskaren) Helena (paronskrutten) Piggelin, minns inte ditt namn :/ Sophie (Luneas) Ida (idipi) Louise (Creation) Celine (vet inte vad hon heter på ifokus) Sett Ulle (Cavia)
uppdateringen Träffat och pratat med:
Sandra (Sandra-b) Louise (Creation) Emelie (EmelieS) Elin (Animallover)
#36 kan det vara mig du menar? Jag följde med Anna (Starlight´s) till landskrona, och när jag skulle köpa min Guld Pet rosett så växlade du vel några ord med mig. om det nu var du, du satt med en man där också som pratade med mig lite också. :P
Fast iuf, jag pratar om 17 januari 09^^

jag har sett men inte hälsat på : FeliciaS , abico o nån mer ;D
Jag har träffat lollipoppy när jag var ner till Göteborg och hämtade Algot hos henne :)

lollipoppy jag har träffat henne med :D träffade henne i går faktiskt ^^
Jag har träffas Lomsen
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Okej, dags för mig att uppdatera lite då. ;)
Jag har träffat Ida (Idipidi), Felicia (FeliciaS), Hanna (Abico), Camilla (CamillaS), Sophie (Luneas), Emelie (EmelieS), Elin (Animallover), Helena (paronskrutten) och kanske Therese (Kjamtessa) ;)
#53 Var det du som gav mig en massa tips min första utställning?
Eller blandar jag ihop dig med någon annan?

#64 japp camilla hehe… förlåt kommer ju inte ihåg alla namn ibland man träffar o pratar med så många. :))
Uppdaterar igen:
Jag har träffat Felica (FeliciaS), Camilla (CamillaS), Anna (Starlights), Anna (Stormviskaren), Piggelin (Inte pratat med ;), Louise (Creation), Pia (Parsley), Emelie (emelie92), Fannie (bustroll), Jessica (jejjas), Sara (Teddysar) & Jenny (Fiona). Sedan har jag sett men inte hälsat på Idipidi och Cavia
Hanna
får med ta och uppdatera mig nu jag har träffat Marian (Fabiola) Tanja marianes syster hanna (Aboco) Felica (FeliciaS), och Annete(ettena) Jenny (spartas) sen har jag nog set fler i allafal av dom som va på tjörn
får med ta och uppdatera mig nu jag har träffat Marian (Fabiola) Tanja marianes syster hanna (Aboco) Felica (FeliciaS), och Annete(ettena) Jenny (spartas) sen har jag nog set fler i allafal av dom som va på tjörn
Uppdatering här med! ;)
Har träffat Hanna (Abico), Louise (Creation), Emelie (emelie92), Ida (idipidi), Gina (marsvin-90), Anna (Starlights), Fannie (bustroll), Sara (Teddysar) och Jessica (jejjas). Hoppas inte jag glömt någon? *s*
Jag har sett Jenny (Fiona), Fabiola och Tane.
Fått marsvin bedömt av PNILLA också ^^
Mvh Felicia
jag har träffat marsvin2000
och sålt Ninni dit
och binajis har jag köpt marsvin av IRL och pratat i telefon och chattat med

Oj, vad många har träffat många här :P Jag har också träffat några MIFare =)
Träffat och pratat med: Felicia (FeliciaS), Hanna (Abico), Emelie (emelie92), Louise(Wiizy), Tanja (Tane) & Marianne (Fabiola)
Har sett: Teddysar, jejjas, idipidi, tror jag (A)
Som alltid bjuder SM på nygammla bekantskap ;)
Jag har träffat Felica (FeliciaS), Camilla (CamillaS), Anna (Starlights), Anna (Stormviskaren), Piggelin (Inte pratat med ;), Louise (Creation), Pia (Parsley), Emelie (emelie92), Fannie (bustroll), Jessica (jejjas), Sara (Teddysar), Jenny (Fiona), Sandra (sandra-b), Anna (Caspia), Maria (Ireth), Anja (Aristarcos), Margareta (Arcticas), Pernilla (PNILLA).. Sedan har jag sprungit på ytterligare ett par härifrån :P
Hanna
den ajg vet att jag pratat med i helgen är Anna (Starlights) både på utstälningen och på festen, sen stod jag brevud Camilla (CamillaS) då vi ställde i klipta och henne söta gris va den endra sheltin som blev kvar på bordet :-) det är nog dom jag lykats pejla in i helgen . den såg jag att Sandra (Sandra-b) hadde några av sina grisar brevid våra i burarna :-) men lykades inte se henne vad jag vet, sen har jag säkerligen sett flera och sprungit på någon med, men på utstälning är jag rätt blind och på denna va jag väldigt strässat inte sätt med 11 djur, tar aldrig mer med mig så många…
På SM träffade även jag yttligare ett par härifrån :)
Nu har jag träffat Hanna (Abico), Louise (Creation), Emelie (emelie92), Ida (idipidi), Gina (marsvin-90), Anna (Starlights), Fannie (bustroll), Sara (Teddysar), Jessica (jejjas), Tanja (Tane), Marianne (Fabiola), Camilla (CamillaS), Sandra (sandra-b), Anna (Stormviskaren), Anna (Caspia), Margareta (Arcticas). Har sett Jenny (Fiona) och HumlanochJuvel också.
Mvh Felicia

Jag har träffat följande personer härifrån och pratat med: Ida (Idipidi), Hanna (Abico), Louise (Creation).
På SM lyckades jag också se men inte prata med FeliciaS, jejjas, HumlanochJuvel, Starlights, CamillaS, Stormviskaren, Arcticas för att nämna några :)
Kanske har jag glömt nån :P
Jag har träffat: LenaWivjag vet itne om jag träffat flera
Ingen vad jag vet, har ju inga egna marsvin så det kanske inte är så konstigt. 
Nu har jag träffat Ida (Idipidi), Maria (Ireth), Anna (Starlights), Anna (Stormviskaren), Sandra (Sandra-b), Karin (Myosotis), Felicia (FeliciaS), Hanna (Abico), Camilla (CamillaS), Sophie (Luneas), Emelie (EmelieS), Elin (Animallover), Helena (paronskrutten) och kanske Therese (Kjamtessa).
Såg flera på SM också.
Jag har träffat LenaWi, Bergatrollet, Tisse och Cornelisspuss. Men jag har sett några till på utställningar =)
det var länge sen nån skrev här men jag har träffat väldigt många utavd de som skriver här
Tror att det är bara jejjas och fabiola som vet vem jag är ;)
#86 - Hmm.. jag kanske vet vem du är ;) Fast jag tror aldrig att jag träffat dig :P
Hanna

Jag har pratat med Binajis på telefon och min sambo har träffat henne :)
Uppdatering :P
Hanna (Abico), Louise (Creation), Emelie (emelie92), Ida (idipidi), Gina (marsvin-90), Anna (Starlights), Fannie (bustroll), Sara (Teddysar), Jessica (jejjas), Tanja (Tane), Marianne (Fabiola), Camilla (CamillaS), Sandra (sandra-b), Anna (Stormviskaren), Anna (Caspia), Margareta (Arcticas), Sophie (Luneas). Har sett Jenny (Fiona) och HumlanochJuvel.
#86 Nä - jag är bombsäker på vem du är ;)
#87 Joho, det har du visst ^^
Mvh Felicia
#89 - Okej, jag vet inte längre vem det är ;)
Hanna

Stormviskaren's (anna), starlight's (anna) och Pemz (emma)
Dom enda jag vet vad dom heter här iallafall :)
#86 - Nu har jag listat ut vem du är ;P
Hanna
#93 haha :) tog sig tid men gött :)
träffade Fabiola idag ;) men träffade även jejjas i söndags då hon kom hem till mig o ville se nisses avkommor :D, sen har jag väl inte träffat andra sedan SM