Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 476 ggr
marsvin2008
0

Marsvinstrafik

Nu har Klas åkt hem och Jag har öppnat tunneln emellan bokhylleburarna och det blev rusning direkt. Först in, först ut, hur många rymms i den samtidigt och smakar verkligen inte isbergsalladen godare på andra sidan? *fniss*

Kika på webgrisarna vettja. ;-)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

[Liinda]
0

Vad är adressen till hemsidan nu igen? :)

marsvin2008
0

Den finns på min presentation. =)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

[Liinda]
0

Okej =)

FeliciaS
0

Vad jobbig du ska vara då *fniss* ;) Varför inte bara skriva in den här till oss som är lite lata :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

FeliciaS
0

Haha, den ena träbron är vält ;) Fint hus du köpt (ser nytt ut iaf)!

Mvh Felicia

marsvin2008
0

#5 Ja de är ganska nya, Klas och Ninni har gjort öppningen större i de ena huset, syns de på kameran kan tro? =) De är två likadana nya hörnhus.

De möblerar om hela tiden, jag försöker sätta inredningen så grisarna ska synas men de flyttar dem hela tiden.

Här är länken latfisar :-) Jag hör nog allt att nån kikar… Låter som att nån duschar bakom en vägg ungefär

Abico
0

Oj! En arm ;D

Hanna 

FeliciaS
0

#6 Japp, det syns ;)

Mvh Felicia