Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 809 ggr
Abico
0

Foto: Trött Sune

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sune gubben trivs bra framför tv:n i mattes knä. På senare dagar har han även lagt av med ovanan att prata oavbrutet genom hela filmen eller vad man ser på - så nu kan man faktiskt höra vad dom säger också :P

Men i reklampausen är det lätt att slumra till. Sötgrisen :) Om fem veckor fyller han åtta år, det ni!

Hanna 

marsvin2008
0

Naaaaaaw va snuttigt! Å grattis i förväg till gammelgubben.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

HumlanochJuvel
0

naw va söt <3 …. grattis i förskott !!!

Creation
0

Åh, så söt han är :-) Han verkar ha det mysigt.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sannich
0

Ett av mina första marsvin blev 9 år. Tänk att bland de första grisarna man hade (då man inte kunde så mycket) blir så gamla. :)

Men söta Sune kommer ju bli supergammal! Han är så fin. :)

Abico
0

#4 - Oj, nio år är en hel del :)
Jag tror faktiskt inte att han blir så mycket äldre (det har jag sagt sedan har var sex år visserligen ^^) för han är riktigt gammelsliten och trött nu.

Hanna 

FeliciaS
0

Han har verkligen sin egen charm :)

#5 Äsch då, min gammelmormor var sliten och trött jättelänge ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Linnet
0

Oj åtta år det var mycket, klart att han är gammal och trött, men kul att se att det faktiskt finns marsvin som blir så gamla.

Sannich
0

Han är väl en seg gubbe då. ;)

[Linxter]
0

Jag hade också ett marsvin som blev 8 år när jag var liten, och jag håller med om att det var lite underligt eftersom man inte kunde så mycket. Min äldsta jag har nu är 4, får se hur gammal den kraken blir :)

Asa-S
0

Så fin han är! Kul när de får leva och må väl så längeGlad! 7 år är det äldsta som levt här hemma. Jag har oxå haft en Sune! Han var den första ungen som föddes här. En Teddy kille som var helt Chocolate.En cool kille som gav många chokladbebisar. Han vart 5 år.