Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 479 ggr
marsvin2008
0

Polars utställning

Jag tog bara med Isa för Marwin var riktigt tjurig igår och idag så han fick stanna hemma.

Hur gick det för Isa? Ganska bra tycker jag som är novis. 87av 100 från ena domaren och 86 av 100 från den andra. Sen fick hon hederspris för lurvigaste marsvin, ni vet en sån där fin vit och silvrig prisrosett också, Helt oväntat så jag blev positivt överraskad och snopen fortfarande. TACK Margareta Korvi!

Vet inte om jag kommer göra om det eller så fick jag blodad tand och vill höra om alla mina andra grisar nångång. *hihi* Jobbigt att den var så utdragen vi kom dit halv ett och åkte hem först kl åtta på kvällen. Men det var riktigt kul att se hur domarna framförallt behandlade de små liven. Kastade och humpade omkring med dem som om de vore pannkakor eller nått. *skrattar*

Helt facinerad är jag över hur lugna och tjusiga marsvin de andra utställarna hade. De bara satt där på sina plattor och väntade på sin tur.

Vilka mer härifrån var där?

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

FeliciaS
0

Grattis!

Klart du måste testa någon mer gång, första gången för mig var lite sådär halvlyckad men jag var nyfiken på mer. Gav det yttligare en gång och sedan var jag fast ;)

Kastar omkring med dem kan man väl inte påstå precis…, men nog sker hanteringen på lite olika sett :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

marsvin2008
0

#1 För ett ovant öga som mina och min mans så såg det nog lite "brutalt" ut. Inte alls på ett sånt sätt att de blev skadade om nu nån som inte gillar m.utställning läser och tänder till. Det mer såg lustigt ut. Det var rasdomarna, som humpade omkring med dem från mage ner till mage upp osv.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Sandra-B
0

Eftersom det redan finns minst två trådar om denna utställning, bland annat här, låser jag denna tråden och hänvisar till en av dem istället.

//Sandra, Medarbetare på marsvin.iFokus

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Inlägget är låst för nya kommentarer