Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 928 ggr
Linnet
0

Ungar igen!!

Ja då var det dags igen, hade inte väntat några ungar på en eller ett par veckor, men hörde nåt konstigt ljud tidigare ikväll, tänkte inte nåt mer på det, men nu för en liten stund sen så såg jag att Zingo hade fått ungar, tre stycken, tyvärr en död. Men en goldenagouti/vit släthårig hane 102 gram och en golden/vit curly hona 77 gram. Få se om burkompisen får ungar nu också då, dom sattes samtidigt med hane.

Bilder kommer!

marsvin2008
0

Bilder *wihooo* Sen måste de va ninnis tur. Kan du inte komma hit imorrn å visa/titta om jag känner rätt.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Linnet
0

#1 Jo, det kan jag, är nog ledig i morgon, vilken tid passar dig, vilket nummer bor du på, skicka sms eller mail.

marsvin2008
0

Smsar nu Tungan ute

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Marsvinlove
0

Vad roligt:) Vill se bilder såklart:D

Linnet
0

Bilder kommer.

Linnet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på ungarna

Linnet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till

[WeepingWillow]
0

Nämen gud så fina :) Kommer knappt ihåg hur min lille bebis såg ut när han föddes.

emelie92
0

söta!
Du sa att den ena var en curly, vad kännetecknar en curly?

Linnet
0

Curly är en korthårig lunkarya.

PeggyTroll
0

Gud va fina!

emelie92
0

#10 - Aha, tufft:)

marsvin2008
0

Åh den lilla bebisen är så hääääääääär fin!

Linnet
0

#13 Dom är sååå söta båda två, den lilla är ju lockig, curly och den andra släta, har så fin teckning, delad rumpa, halva är golden och halva goldenagouti.

Arcticas
0

Oj, vad många kullar det föds hos dig! Skulle tro att du är norra norrlands största uppfödare.

Linnet
0

#15 Jo, det är lite mycket på gång just nu. Fick ju några extra kullar i och med att jag tog hand om omplaceringar som visade sig vara dräktiga. Men folk står ändå på kö för marsvin. Sen fick jag några honor som jag gärna hade väntat med att para, men det är redan nu i senaste laget, pga åldern, så det var nu eller aldrig och då blev det nu.