Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1187 ggr
luneas
0

Bebisar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som jag har väntat på den här petkullen! Mamma Crepes och pappa Lucky Me har fått en kull tillsammans förut och det blev en väldigt blandad kompott bebisar i olika roliga färger och teckning. Men det här gången blev det inte alls så utan två helt vanliga, om än väldigt sotade, buffpojkar. En self och en crested på 114 resp 99 g. Mamma Crepes är en superduktig mamma som knappt lämnar sina små för att äta ens så jag har serverat persilja i "bohörnan" och ställt dit en liten matskål med kraftfoder.

Båda pojkarna kommer att bli till salu så småningom!

luneas
0

Lillebror med crest. :-)

luneas
0

Storebror utan crest. :-)

Sannich
0

Mormor Pannacotta tycker att pojkarna var väldigt fina. :) Så mycket att hon började pussa på skärmen. :D

Asa-S
0

Vilka sötnosarKyss

FeliciaS
0

Nämen oj, jag trodde att hon skulle få fyra bebisar - och i lite ovanligare färger :P

Grattis till de söta killarna :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Grattis till pojkarna! Lillebror har verkligen härliga öron att växa i ^^

Hanna 

marsvin2008
0

Vilka fina småttingar! Grattis!

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

luneas
0

#5 Jag trodde också att hon skulle få fler bebisar, men hon har rätt mycket mage kvar nu efter dräktigheten så allt hon gick upp var nog inte bara bebisar. :-p Och jag hade ju hoppats på lite roligare färger också förstås. Buffar får jag ju i raskullarna så nu ville jag ju helst ha någonting annat. ;-) Men men, huvudsaken är ju att mamma Crepes och småpojkarna mår bra.

godisgrisen
0

Vilka stora härliga öron alla dina ungar får! Jättesöta! Hur vi väntade hela marsvinssverige på denna spännande kull så blev det bara två och inte tokroliga färger… så det kan bli! Fast de är jättesöta och så skönt att allt gått bra.