Sippyflaskor i Göteborg?
Nu har jag till sist gett upp det här med vanliga flaskor och tänker ge sippyflaskorna en chans. Tyvärr hittade jag inga sådana här i stan när jag var och tittade (tur i oturen kanske eftersom jag helst inte vill stödja den djuraffären) men eftersom jag ändå är i Göteborg varje dag tänkte jag höra om någon vet med sig att det finns sippyflaskor i någon affär inne i Göteborg?
Hanna
#1 - Jag tycker att dom läcker som såll alla jag provat och det är så trist att gå och plocka bort blött spån under flaskorna hela tiden, dessutom river mina ligister ner dom och jag tror att en sippyflaska sitter bättre.
Hanna
#2 Håller med! Hittar jag sippyflaskor kommer jag köpa ett par stycken för att slippa allt trams runt vanliga vattenflaskor.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Å andra sidan vet jag folk som tyckt att sippyfaskorna läckt dom också, men jag tänker ge det ett försök åtminstone.
Hanna
På Arken zoo finns dem i alla fall… Eller så kan du beställa från internetbutik, så slipper du stödja dem (de Arkenbutikerna jag varit inne i har haft väldigt dålig djurskötsel).
Guldfisken säljer dem :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#4 Mina läcker när det börjar bildas smuts i pipen. Det som är bra är att de är av metall, bara att skruva isär delarna och hälla över kokhett vatten så är de som rena igen. Kanonbra!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#7 - Tack för tipset :)
Hanna