Elva år sedan!
Idag (eller när inlägget blir postat- förmodligen igår) är det hela elva år sedan min första kull föddes!
Ungefär klockan 19.30 den 11 december 1998 födde min absoluta favoritgris någonsin två underbart söta (enli8gt min mening då ;-P) alpacapojkar som fick namnen Sweet Dream's Alexander och Sweet Dream's Amadeus.
Tänk vad tiden går fort!
Tycker nästan att det känns som igår- fast samtidigt känns det väldigt avlägset.
Det har till dagens datum hunnit födas 18 kullar här.
De finns dock inte kvar i livet längre, tyvärr lämnade Amadeus jordelivet redan den 8 mars 2002 och Alexander den 29 januari 2003, de kommer dock alltid att finnas på en mycket speciell plats i mitt hjärta.
Jag saknar er mina fina gossar!
Pojkarna på bild med sin mamma Bumbelbie's Lovisa.
Alexander med smal vit bläs och Amadeus med bred goldenfärgad.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Bild på mamma Lovisa och pappa Waldorf (Malaxi's Waldorf, alpaca).
**SMF 237 Sweet Dream's

Du glömde bilden på #1:P Men tänkt vad tiden går fort! Och vilka sötnosar då
Oj, 11 år sen är inte dåligt :) Håller med om att tiden går fort, snart är det 10 år sen jag skaffade marsvin - men det känns snarare som 4… eller 5 O.o
Vilka härliga färger sötnosarna hade.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Ja, ojdå :-$
Sitter vid fel dator för tillfället så jag kan inte lägga in den nu men jag ska göra det sen.
Mmm, mina små söta gospojkar <3
Nä, det är ganska många år när man tänker efter- känns inte alls som det, mn när man tänker efter vad som hunnit hända undr åren så är det samtidigt inte svårt att förstå. Tid är komplicerat :-P
Jepp, Black/ Golden/ White samt Black/ White/ Golden var de :-P
**SMF 237 Sweet Dream's

#4 Ok^^