Marsvinsbur...
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Den ser söt ut men hur stor är den? Av bilden att döma ser den ganska liten ut… Men två våningar iofs.

Den var ju jättefin !! Annorlunda, men fin :P
Opraktisk för mig. Hur hållbart är fönstret? önskar jag kunde åkt till mässan och kännt på denna bur. Min egen åsikt så skulle jag ej ha ngn av mina hermelin kaniner i den, tycker den ser för liten ut, tycker även mina 120*60 burar är snäppet för små åt dem.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Vad gullig! Jag skulle helt klart kunna tönka mig en sån. Fast dne var aningens liten
Fin men helt onödig enligt mig. Håller med om att den ser liten ut! Dessutom bryr sig ju inte marsvinen om det ser ut som ett hus =S De får inget solljus över sig heller.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag funderar på om det inte lätt blir mörkt i buren med taket… De på mässan har ju en lampa särskilt för buren där men det tycker jag absolut inte ser ut som ngn bra lösning ärligt talat…
#6 Precis. Det var vad jag menade med att de inte får ngt ljus…
Mvh Felicia
Tycker den verkar vara väldigt liten, fin, men onödig. Marsvinen bryr sig inte. Det e nog bättre med en vanlig bur.
Söt men opraktisk om man har flera. Går ej att stapla på varandra och den ser onekligen liten ut tycker jag.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
heej jag var på mässan och tittade med en underlig blick på denna buren nu på bilden ser man det inte men på lånsidan är de tett galler så marsvinet får mycket ljus :) men den är fin och verkade ha bra kvalite men ganska onödig
jag ittade lite närmre på nilderna och man ser faktiskt att det blir rätt ljust om man kollar på alla bilderna XD
#10 Fast det är ju bäst om ljuset kommer ovanifrån. Väldigt viktigt om man t.ex. har buren på golvet…
#9 Vad jag vet är det inte bra att stapla burarna på varandra ändå då marsvinen behöver ljus ovanifrån…!?
Mvh Felicia