Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1663 ggr
lomsen
0

Spännande...

Nu är det nära till Meggie ska föda, jag tror 3 stycken, som hon fått i tidigare kullar också. Jag hoppas vara hemma när det sker men tror inte det blir så då jag jobbar länge och på lördag är borta över dan, tur gubben är hemma iaf. Återkommer när det hänt nåt!Glad

Abico
0

Håller tummarna för tre bebbar! Hon passar säkert på när du inte är hemma ;)

Hanna 

marsvin2008
0

Väntar också som vanligt.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

FeliciaS
0

Spännande :) Bild på henne kanske?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

lomsen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

M&M Meggie, dock inte nytagen bild!

Inga bebisar än men öppen 2 fingrar bak o fram…Flört

marsvin2008
0

Åh v hon är så fin min lilla Dagas mamma!
Vill också ha en lunka me svart huvud ;-)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

lomsen
0

Födda inatt: 3 vrålfina bebisar, stora och ljuvliga, bilder kommer ikväll!Skrattande

godisgrisen
0

Härligt!

Marsvinlove
0

Jippi va kul! Skrattande BILDER!BILDER!BILDER!;P

lomsen
0

nu snart så kommer det

lomsen
0

Jaja kameran vill ju inte riktigt som jag men här kommer ett smakprov elr vad man säger! Alla flickor tror jag ganska säkert nu då.Glad

lomsen
0

Hona 101 gram lunkarya ant. tingad till marsvin 2008

lomsen
0

Hona 102 gram lunkarya vit/silveragouti(en del av ansiktet)

marsvin2008
0

Vill ser fler bilder.  Och ja hon är nog tingad av mig. =)

lomsen
0

och sötaste peruanhonan 92 gram kanske tingad

lomsen
0

alla mina tjejor stora som små nyfödda!

Fina va?Glad

Marsvinlove
0

Ååååh vilka sötnosar grattis!:D

FeliciaS
0

Naw, vad söta :) Grattis!

#15 Oh, älskar färgerna på den vuxna Lunkan längst upp till vänster. Så otroligt fin :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Marsvinlove
0

Jag blev vääldigt kär i lunkaryahonan vit/silveragouti!! Har aldrig haft långhår men hade tänkt mig att om jag skaffar mig det så blir det nog en Lunkarya! Och typ i den färgen också, nått grått/vitt=) Tycker det är så snyggt på en lunka! Jösses jag får nog sluta kolla på sälj trådarna här på mif, man vill ju bara haaa allt man ser!;P

marsvin2008
0

#17 Det är väl samma som på honan som jag har tingat?

#18 Som min Daga (de har samma mamma) fast hon har hela huvudet silveagouti och lite på rumptippen fast de syns inte för de vita har växt över.

Vad jag vet är hon (den du skriver om) fortfarande otingad, eller har jag del Lomsen Flört

lomsen
0

Lilla vit/silveragoutiflickan är kvar otingad, men ni menar kanske att det är de vuxna som är fina, ja det är de, hon uppe till vänster är Clara, född här hos mig och mamma till idel snyggon och den silveragouti/vita är M&M Meggie, mamma till dessa ungar!

TACK alla för gratulationer och lovord!Glad

pm:a gärna intresse för Flinga!

marsvin2008
0

Jag meddelar att jag inte ska ha den trefärgade lunkahonan efter vidare eftertanke så ni vet men ta det med Lomsen=)