Årets julkort

Oj så fint! Så duktigt är inte jag.
Men God jul på er allihopa ändå!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Hur gör du så fint ;O :O x)?<3:)
Jättefint! Vilka är det? God Jul på dig själv du! God Jul på allehop!
Vårt julkort är inte färdigt än :P
Är det möjlgtvis Calaisa och Krokas på bilden? ^^
Väldigt söt i alla fall - god jul på er :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#3, #4: Det är Explorer Vanilla och Leanna på bilden. :-)
#5 Julgrisen är cool!
Apropå julgris så måste ni ju kollain Ivrigs bidrag till maskeraden i lördags: http://ivrigs.blogspot.com/2009/12/badelunda.html

# 6. Klart han är cool! Fast jag är lite arg på honom nu, han har tuggat i sig en halv konstaffisch som råkat ramla ner pga usel häftmassa mot kall betongvägg… Bättre att han åt planschen än häftmassan i och för sig.
Haha, jag såg Ingrids bild och tänkte vad sjutton, har hon snott min grej… Julgrisen har ju också äpple och skinkpinne fast ingen söt overall… Festligt sammanträffande! (och för att reda ut alla eventualiteter så tog jag bilden den 4 december).
Ditt julkort var jättefint i vart fall!
Envishet och drömmar

#6 Haha, okej, så fel man kan ha ;)
Hjälp, vilken skojig (men läskig) outfit :P
Mvh Felicia

#9 Tjusigt! Du ser, lite lvning ger färdighet. :-)

# 11 mmm…men jag vill ju kunna mera nu ju,men man får väl ta lite i taget.Kul tråd du drog i gång,med väldigt fin insperation!

#16, Åh gud vilken fin bild! :D
Vad har du för kamera? ;)
/Ellen (:

Nnnaawww….så jättesöta marsvin & jättefina jul-kort!! Jättefina!!
vad gör ni era julkort i för program på datorn?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Verkligen jätte fina bilder/julkort. Önskar att jag kunde göra också, dock ingen kamera för tillfället och är inte så duktig på sånt :)
#16 Tack för tipset ;) Ska kika in dem.
Mvh Felicia

#22 Fint kort, va dom har växt! :) Söta namn också men det stavas coffee om det är kaffe du menar annars läser man Coffe som förkortning av christoffer hehe :P Du kan ju förtås ha vilken stavning du vill hehe det är ju dina grisisar :)

#23 Ja jag menar Coffee, skrev bara lite slarvigt hehe, ändrar det nu:P
Ja visst har de växt! nästa Tisdag fyller de 4 v, herregud så snabbt allt går! Coffee väger ca 270 g & Baileys väger ca 290 g, snart 300g båda två! De vägde ca 100g båda två när de föddes, så de växer på bra:P Nästa tisdag ska de ju över till deras pappa också, Coffee började kurra när han var 2 v så han är sin pappa upp i dagen:P
#24 Aha okej då :P Många som stavar fel på det annars så man vet ju aldrig haha.
Oj är dom redan 4 veckor snart, inte längesen dom föddes ju, väldigt stiliga små pojkar :)
Jag vill också kunna göra julkort :( Mina vill ju inte sitta fint allihop tillsammans, alltid nån som visar rumpen när dom ska titta framåt o nått kul redigeringsprogram har jag inte heller :(

#25 Ja det känns verkligen som att det var nån dag sen de föddes bara:P
Haha om du tror det var enkelt att få båda med på kort för mig så att ingen blev suddig så tror du fel, jag har samma problem som du alltid nån som vänder sig om:P Det hade varit ännu svårare att få med deras mamma också, hon är totalt omöjlig!
Men om du har tagit ett fint foto så vill jag tipsa om denna sida som jag gjorde mitt kort i, kostar inget (om man inte vill ha massa extra prylar men det finns mycket att välja på ändå, jag är inte medlem) och man kan redigera färger och lägga till julmotiv och massa sånna saker. http://www.picnik.com/
#26 Jaha okej tack för tipset, ska se om jag kan få en bild på alla tre då o prova den sidan :) ¨
Kanske kan få dom att sitta still i soffan alla tre men det är alltid nån som blir irriterad på nån annan o så går det åt skogen :P Speciellt nu när Michelle har såna hormonproblem…. Men det skulle verkligen va kul att få till ett julkort i år :)

#27 Ja det är bara att försöka:P
väldigt bra hemsida:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#29 Varsågod:P
Nu har jag och Mirra också knåpat ihop ett julkort. :-)
Lite svårigheter var det dock när modellen bara var intresserad av att äta upp dekorationen. ;-)
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Sådär, bättre bild än såhär blev det inte då dom absolut inte villa sitta still. Det var 2 rumpor o ett ansikte, 2 ansikten o en rumpa, sen när alla ansikten va framåt då skulle alla tvätta sig en efter en, sen blundade Lily o sen blev det bråk för det va jobbigt att sitta så nära varandra o till sist sprang December iväg, så ja….. ;P
God jul önskar iaf mig o min grisfamilj!

JÄTTEFINA!!ALLIHOPA!!!

#32 Haha, nejmen gud så sött! Ja alla marsvin är ju gottegrisar^^ (har då iaf aldrig hört om ett marsvin som inte är det:P fast mina gillar olika slags grönsaker olika mycket, och äpple är faktiskt ingen favorit alls här hemma:P)
#33 Naaaw, so sweet! Mutade du marsvinet med nåt gott för att sitta still? Det ser iaf ut som att h*n ätit nått blött (typ gurka) hakan är ju lite blöt ser det ut som, hihi^^
#34 Haha, men den blev ju jättefin ju!Men inte är det lätt att fota marsvin inte:P

Jaaa…vilken underbart in & rolig tråd…så fina alla är!
# 36 haha nej hon är så lugn så, en äter gör hon hela tiden så hon hade nog precis ätit eller druckit.

#39 Haha ok:P

)