Fixat hemsida
Har knåpat och fotograferat. Jättekul är det och har varit. Hemsidan är efter en färdig mall.
Gå gärna in och titta, något som skall bort eller läggas till?
Fin sida!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh vilken fin sida! Vag glad jag blir att se mina telningar där! Håller också på att fixa en sida men det går uselt har tagit stopp. Hur gjorde du jag vill ha en likadan!?
Grattis till fin sida och Gott nytt år på er!
Tittade lite snabbt bara, men det ser jättefint ut :)
Hanna

Jättefin!:) Riktigt fina marsvin har du med!
Den är ju på uppbyggnad men du kanske kan skriva var ni bor på sidan kontakt?:)
Jättefint :)
Tänkte bara på en liten sak som står på Till Salu-sidan. Du har skrivit att Cosmo är Nonself DE Golden, men är han enfärgad är han ju Self DE Golden.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#5 Jag tror hon missat white den ena brodern har lite vitt på sig.
#6 Det står nämligen bara på den ena :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tack för responsen och kul med korrekturläsningen;) Jag ser att jag gjort missar här och där. Visst är Cosmo en self, den enda selfen jag har därav missen.
Samlar nu på tipsen och rättar till senare.
#2 Jag tror inte man får göra reklam här. Men jag kollade runt på andras marsvinssidor tills jag hittade ett koncept jag gillade. De som erbjuder hemssidesmallar finns med som en liten länk, oftast nedtill i höger eller vänster på hemsidorna. Den jag valde kostar en slant, helt överkomlig. Men då slipper jag reklam på sidan.
Enkelt och smidigt, mycket är redan färdigt. Bara att fylla i text och ladda ner bilder. Det som går att påverka till viss del är layout, färgsättning mm.
GOD FORTSÄTTNING ALLIHOP 
Jag stoppar in en länk till din sida från min :)
http://abicos.info.se
Hanna
Fin hemsida! bra att man kan klicka så bilderna blir större!
mycket text tycker jag, men så ser marsvins sidor ut kanske. jag tittar mest på kattsidor(hitills)
Fina djur ni har!!
God fortsättning önskar Åsa & Johanna

Man får absolut lov att tipsa om andra sidor här på marsvin.iFokus- exempelvis sådana där man lätt kan skapa en egen hemsida och andras marsvinssidor/marsvinsforum etc.
Vissa länkar kan vi dock ta bort (sådana som leder till vad vi anser vara olämpliga sidor eller om länkarna finns i närheten av något som kan uppfattas kränkande eller så exempelvis).
//Sandra- Sajtvärd på marsvin.iFokus
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Någon som kan ge tips vad jag behöver ändra på min sida`??
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.