Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 5627 ggr
Abico
0

Förvaring av prisrosetter

Hur förvarar ni era prisrosetter, pokaler och liknande? Ligger dom i en låda längst in i gaderoben eller är dom snyggt uppsatta på väggarna?
Visa gärna bilder på samlingen också så kanske vi kan ge varran bra idéer om hur man kan sätta upp dom.

Hanna 

Stormviskaren
0

jag har mina upphängda på väggen fint :D hehe Hund rosetterna har jag för många av så vissa ligger i papp kartonger fint nerpackade heheh

paronskrutten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så sitter mina, på en bit ståltråd på väggen vid marsvinsburen :)

Helena

Abico
0

Såhär sitter mina uppsatta, med tejp och papper - tyvärr är det redan fullt trots att det bara är fem stycken så jag måste hitta på något annat.

Hanna 

dreamiz
0

Rosetterna hänger på väggen: ett ställe för de mina möss vunnit, ett ställe för marsvinen o ett för hundarna.
Pokaler o annat står på olika ställen i vardagsrummet.

Cavia
0

Mina marsvinsrosetter hänger på väggen i trappen….sen har jag en kartong på vinden fullproppad med hästrosetter ;) Pokaler och sånt står och samlar damm i vitrinskåpet i vardagsrummet…

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Salladshataren
0

#2 Jag har sett dem! ;D

Har bara två rosetter, en för koutställning och en för kanin. Dem hänger på min anslagstavla :P

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

idipidi
0

Jag har faktiskt slängt en massa rosetter. Generad Från min petutställartid finns nästan ingenting kvar, någon "pet of the year" rosett bara. Även många "tråkigare" rosetter från rasklass har jag slängt.

Nu har jag nåt slags system att de bästa rosetterna får hänga uppe i marsvinsrummet. Jag har helt enkelt spänt upp snören och hängt rosetterna på. Kan kanske fota sen. Jag vill inte ha jättemycket uppe, det blir så jekla dammigt… Så nu hänger bara de flesta BIS och BISjunior 1-3 uppe, samt en del lägre placeringar som är speciella av någon anledning. Årets-plaketterna hänger förstås också uppe där. Pokaler är jag inte så förtjust i så de ligger i nån låda nånstans. En del står uppe på en hylla i marsvinsrummet och samlar damm. ;)

FeliciaS
0

Jag har "mina" på marsvinsburen ^^,

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

idipidi
1

#8 Så hade jag också förut, men de blev ganska naggade i kanterna av någon anledning… ;)

FeliciaS
0

#9 Haha ^^, Jag har de på benen som överdelen står på.

Mvh Felicia

Piggelins
0

jag har mina rosetter på vägen och så har jag en pokal som är i min hylla! (blivit tvungen att ta ner några rosetter, som fick inte plats)

[jejjas]
0

Våra hänger på väggen med bedömnings sedel brevid Skrattande. litte kul att gämföra effter utsrälningarna *L*

Abico
0

Nu puttar jag upp den här tråden eftersom jag vill se hur fler pesoner löst det hela. Mina två uppspända ståltrådar på väggen är fyllda och jag funderar på om jag ska sätta upp en till eller ordna det på något helt annat sätt.

Hanna 

emelie92
0

Jag har mina rosetter (har inga pokaler) uppslängda högst upp i bokhyllan, så de syns knappt^^ Förut hade jag de på marvinsburen men då åt marsvinen på dem(!) Det bästa är väl att hänga upp rosetterna med hjälp av ståltråd=)

marsvin2008
0

Den enda jag har hänger på en plastback ovanför buren som Isa är i. =)

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

[jejjas]
0

Nu hänger mina rosetter på gallret in till marsviinen :) så då synd dom bra när det kommer någon =)

godisgrisen
0

Mina hänger på en gardinstång men nu är det så fullt att de hänger i två lager. Det måste lösas… funderar på att hänga dem i en lång rad uppe vid taket runt hela vardagsrummet. Tänker inte lägga undan dem i allafall. Fina rosetter vill jag ha många men pokaler de ju ganska fula så de (om jag får några) åker nog in i ett skåp skulle jag tro.

HumlanochJuvel
0

Jag har marsvinens rosetter upphängda ovanför buren i band  :) Pokalerna står på hyllan på mitt rum :) Hästrosetterna hänger lite överallt men mest mitt emot marsvinens rostter ( lite svårt att förklara…) Ingenting kommer åka in i någon låda för min del ialla fall :P (Jag har ingen bild, men det kanske kommer sen) …

FeliciaS
0

Mina prisrosetter sitter på insidan av min dörr ;)

Mvh Felicia

Moa-16
0

#19 Bilden syns inte.

Svea-
0

Oj så fint ni gjort! Å va många rosetter ni har.Härligt å se! Ståltråden var smart tycker jag,enklet att fixa själv Å snyggt.Vi har inte alls många,men dom hänger i hallen.Vill ha dom i marsvinsrummet när det blir klart.

FINT Å SE HUR NI GJORT!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

FeliciaS
0

#20 Hrm, för mig syns den alldeles perfekt… O.o

Mvh Felicia

Moa-16
0

#22 Ja, nu syns det. Skumt. Snyggt annarsSkrattande

FeliciaS
0

#23 Vad bra! :)

Mvh Felicia

CamillaS
0

Mina rosetter hänger på en spänd tråd på min vägg i råttrummet. :)
Det är råttrosetter till vänster och marsvinens gamla till höger.

godisgrisen
0

Nu har jag äntligen spännt en tråd uppe vid taket. Nu hänger de där uppe och sprakar i sina många färger!

Sandra-B
0

Mina rosetter hänger antingen på häftstift på väggen eller ligger i lådor i marsvinsrummet.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

HumlanochJuvel
0

Sådär, nu har jag tagit två bilder på hur jag har mina rosetter.
Första bilden: Humlan,Kanel och Skuggans rosetter :)

Andra bilden: Juvels rosetter, pokalerna på hyllan är Humlans, förutom den andra från vänster, den som är "platt", den är Kanels :)

HumlanochJuvel
0

Andra bilden  :)

Lyan
0

Mina hänger på nätdörren i slussen in till djuren, stört omöjliga att missa Glad.

Marwin hade en hedersrosett som Chrille köpt till honom för han tyckte Marwin förtjänade en fin rosett trots att han inte ställdes ut (lite roligt för han fick faktiskt tag i en rosett med ett marsvin på Skrattande, Tradera has it all Flört)