Inredning?
Hur ser det ut i din bur ? Det känns som om min bur är tråkig, och tips och bilder är mycket uppskattade :D
Massa hö, en hylla och ett hus. Resten finns i hagen som är de har öppet till när jag är hemma

Min bur är ganska tom just nu, ska köpa mera inreding snart. Där bor nu 3 hanar, och sen bor ju min ensamma (tillfälligt såklart) hona bredvid med galler emellan. Har köpt inredning på http://www.husdjursbutiken.se/catalog/ :)

# 2 Jag har också ett sådant där hörnhus! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har väl egentligen ingen talan i en sådan här tråd
. På filmen syns halva buren och hela buren är fylld av hus, papperspåsar, mjuka kuddar, labyrinter för födosök m.m. Hö på 7 ställen, vatten på två, grönsakerna läggs något på flera ställen i buren och även uppe på hus, hyllor och gömda.
De mindre burarna har minst ett hus, en skiva som "delar" av buren så de måste springa runt den och kuddar. Tycker de mindre burarna är svåra att inreda. Brukar ha hyllor som de kan hoppa upp på också men det har inte kommit upp då jag har flyttat runt på burarna en del.
De två burarna till vänster är nu en istället, skivan i mitten är borttagen och där bor Gerbilerna Isak och Gustav

#4 Vilket paradis dina grisar måste leva^^ Sådär vill jag också ha! Min bokhyllebur är ju fjuttig jämfört med din bur och min är ju ändå ganska stor;P
#5 Tack :-) Ja, den buren är ca 15kvm så den är större än mitt sovrum! Fast då bor ju inte mina grisar i huset utan i en gammal verkstad

#6 Ja då har de större än mitt sovrum också:P Jag skulle lätt vilja göra en superstor bur till mina grisar men mina föräldrar är inte så förtjusta i tanken att jag ska ta ett helt rum till dem typ;P Men vänta bara, jag tänker ju inte bo hemma hela livet, får väl uppfylla de drömmarna när jag blir lite äldre:P