OT Marsvinstatuering
Hihi kolla vad jag gjorde idag 
Det är min älskade Currys tass avtryck, hon är mitt första marsvin tillsammans med Teguila så jag ville ha något från henne på kroppen för evigt :) Teguila lever ju tyvärr inte idag annars hade jag haft hennes avtryck på andra armen.
Tatueraren blev lite full i skratt och sa att det var första marsvinstatueringen han gjort
WOW! Jag har sagt att jag aldrig ska tatuera mig men nu har jag ångrat mig. Snyggt!
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#1 Va vad säger du? :O Tatueringar som är den snyggaste som finns, klart du ska ha en tatuering! 
Jättefint! :D
Hanna
Tack
Jag är helt sprallig idag av gläjde 
#4 Jag har inte direkt ansett att jag behöver någon och har sett väldigt få tatueringar som jag faktiskt gillat. Men en marsvinstatuering är ju klockrent! :D
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
Btw, vad säger vänner? Och kan du inte förklara lite hur du gjorde för att få fram hennes tassavtryck? Doppade dom i färg och duttade på papper? 
Nja mina vänner vet att det finns 2 saker jag är helt fixerad vid och det är marsvin och tatueringar/piercingar som dom förstog nog att den mixen skulle komma 
Jag köpte en stämpeldyna och försökte i flera timmar att få bra avtryck så jag tog med mina halvkassa avtryck och foto av hennes tassar underifrån så fixade tatueraren det åt mig, dom har ju ett bord som dom kan lägga bilden på och måla av så det blir exakt. =) Mycket krångel men helt klart värt det 
Häftigt! :) Gjorde det ont? :P
Skulle gärna ha ett litet marsvin som tatuering, men aldrig att jag vågar… O.o
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Nej jag har tatuering sen innan och jag tycker det är roligt att tatuera mig ^^ Klart det gör lite ont men inte så att man inte klarar det. Det är värt det i slutändan =)
Men vad coolt!! Riktigt snyggt.
Man blir ju nästan lite avundsjuk här. ;-)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
hehe ^^ Tackar :D Jag är riktigt nöjd också kan jag säga :D
Mycket snygg tatuering! :D
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
herregud vad snygg tatuering! Jag har ju scannat några av mina marsvins tassar så det kanske blir en sådan för mig med ;)
Riktigt snyggt 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hel läckert.
Förr har jag aldrig tänkt tanken att tatuera mig, inte så att jag ej gillar tatueringar men som sagt ha en själv -Nej.
Men har faktiskt nu på senare tid varit sugen på någon form av tatuering. Ålderskris eller? fniss.
Tyvär är min drömtatuering både svår "för det är på ett ömt ställe" samt snart har man väl "kärringhäng" haha.
Men delar gärna med mig av min drömtatuering, det är Sir Väs "ormen i Robin Hood". Den bilden då han gonar ner sig bland kuddarna i vaggan skulle jag vilja ha mellan tuttarna. He he.
Marsvin 4-ever
.
#13 Tackar så mycket :D:D
#14 Det tycker jag du ska göra, det blir så betydelsefullt när det är ett av sina egnas avtryck också =)
#15 haha det var helt klart en udda tatuering du vill göra men samtidigt riktigt rolig ide :P Att det är ett ömt ställe tror jag inte spelar någon roll eftersom att det kommer nog kännas lika mycket vart du än sätter den =) Men tatuerarna brukar säga att tjejer klarar tatueringar bättre eftersom vi har högre smärtgräns ^^
Ja den är ju den enda eftersom det är avtryck efter min marsvinshona så =) Jag har heller aldrig sett någon med marsvinstass tatuering men vem vet det kanske finns någon mer =)
# 20 Men den var lite söt ändå tycker jag, inte så tokigt gjord :)
Jag ska göra nån slags marsvinstatuering också tänkte jag, antingen ett porträtt el tassar :) El varför inte både och haha. Porträttet vill jag isf ha på min gosegris Snövit, men hon levde inte så länge till efter att jag fått min kamera så jag har nog inga superbra bilder direkt. Har många snyggare bilder på nuvarande grisarna men hur ska man kunna välja? Hmm tassar blir nog enklare!
#19 Tack :) Vad gullig din tatuering var! =) Ja man ska ju vara helt nöjd, jag är inte helt nöjd nu i efterhand heller riktigt, det har blek lite färg och så men det går ju att fylla i så :)
#21 Jag tycker absolut du ska göra en marsvinstatuering :D
Egentligen vill jag inte ha tatueringar men nu blev jag sugen. ;) Har en superbild på grisarna som jag gärna skulle vilja ha. Isåfall vill jag ha vid foten/vaden eller på ena skuldran.
#24 Vilken söt modell :) Den va fint ritad, lite sådär gulligt cartoonig fast man ser precis vad det är. Ja skuggningen är lite randig men jag tycker inte det är så farligt ändå fast det är ju du som ska va nöjd!

Håller med WeepingWillow om att modellen var mkt söt och att du ska vara nöjd med tatueringen!
#25 26 Tackar tackar. Marwin tackar också (fast han är död nu
)