Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 1736 ggr
SaraDerek
0

hakpåse?

Nonelf marsvin,ska dom ha hakpåse?

Abico
0

Det är inte ovanligt att äldre marsvin har en del hängande skinn under hakan :P Sen vet jag inte om jag skulle kalla det för hakpåse precis..

Hanna 

SaraDerek
0

Okej… För mina 2 flickor är 2år och är rätt tjocka… xD och dom har rätt stor hakpåse :P Eller "hud som hänger"

Kan man få bort det? får man minus påäng på pet class uts? asså i hullet då

emelie92
0

Jag tror inte att man kan få minuspoäng(?) men jag har hört domare kommentera det iallafall :P

Abico
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har aldrig fått något avdrag i petklass pga. myshäng ;)
Men är dom tjocka så dras det ju poäng på det. Banta marsvin är aldrig en bra idé och jag tror inte heller att det skulle bli mindre skinn under hakan öven om man gjorde det. Ge dom mer motion och ta bort ev. torrfoder så kan dom gå ner lite i vikt/byta ut fett mot muskler :P

Tilda har mycket skinn runt ansiktet *s* Och ser ut som en jättelik hamster om man "drar fram" det ;) Men myshäng är underbart!

Hanna 

SaraDerek
0

HAHAHAHHA silken underbar video XD! < 3

OKej :P

Saphir
0

Haha nej vilken söt video Abico x) Så sött marsvin Tungan ute<3

thildatessie
0

aw så söööt!!!! :D mitt ena marsvin heter också Tilda fast hon stavas Thilda  :):)

Binajis
0

#4 Tilda: whatever…. Tungan ute

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Linnet
0

Har också haft honor som haft hakpåse, men det är väl framför allt kaniner som inte får ha det om dom ska ställas ut.