Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1227 ggr
ellenbellen
0

R.I.P Alva

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det gjort, runt halv åtta så gick Alva vidare till andra sidan. Känns både jobbigt och bra på en gång, hon var väldigt stel i sina leder och hade inte varit sig själv på länge. Men inte många marsvin blir 7,5 år, så det är jag glad för.

Jag har haft Alva sedan augusti 2009, då jag fick henne från en tjej som höll henne ensam, så under hennes sista månader fick hon bo med vänner igen och var världens pratsammaste marsvin.

R.I.P Alva

/Ellen (:

Binajis
0

RIP sötaste Alva Gråter Jag vet hur mycket du har kämpat Ellen, starkt gjort! Om Alva hade ont så är det borta nu.

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

ellenbellen
0

#1, Jo, hon gick bara värre. Känns jättejobbigt men endå bra att hon slipper det nu. :/

/Ellen (:

Abico
0

Vila i frid Alva och tröstkramar till dig Ellen.
Hennes sista tid blev åtminstone fin tack vara dig, ett bättre slut på ett så långt liv kunde hon inte ha fått.

Hanna 

ellenbellen
0

Tack, och ja, jag tror hon var väldigt nöjd med de sista månaderna.

/Ellen (:

Saphir
0

RIP Hon var jättesöt :) <3

FeliciaS
0

Tråkigt att ni inte fick tillbringa mer tid tillsammans, men man får vara glad för det som varit :)

Vila i frid söta Alva!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Knutte-love
0

R.I.P Alva! =(

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Dolly-Fifi
0

Vila i frid lilla grisen..

thildatessie
0

R.I.P Alva! så fint att du tog henne :) hon fick det säkert jättebra hos dig.

Moa-16
0

bua3.gif snif image by edinantoxHon fick ett bra liv oss dig. Och slapp lida den sista tiden. Utan fick ett riktigt härligt marsvins liv där på slutet oxå, låter det som.

ellenbellen
0

Tack allihopa! <3

/Ellen (:

shintaida
0

Rest In Peace, Lilla Alva! Gråter

Safe journey to You!

Tänder ett ledande ljus till Dig!

Creation
0

Åh, lilla gumman… :-(
Vila i frid.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

ellenbellen
0

Tack för allt <3

/Ellen (: