Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 631 ggr
Dolly-Fifi
0

Gnagarvecka =)

De ska ha gnagarvecka på Vellingeblomman 19-28 februari =) Kan säkert va kul att gå på =)

Moa-16
0

Vad är det9

Dolly-Fifi
0

Vad är vilket? Gnagarvecka eller Vellingeblomman?

Moa-16
0

Vellingblomman vet jag inte vart det ligger., Men det är väl stället det ska vara på. Så gnagarveckan I guess..

Dolly-Fifi
0

Vellingeblomman ligger i Vellinge..
Ja, här kan du läsa lite om det…på sidan 4 i broschyren.

Moa-16
0

#4 Är oallmänbildad. Vet inte vart vellinge ligger heller ;) Sen ser jag inte vad det står. Så smått. Men någon affär, med gnagare i?

Dolly-Fifi
0

#5 Hehe okej, ligger typ 20 minuter från Malmö =P Det måste du väl veta var det ligger, hehe. Du kan förstora upp bilden. Upptill står det hur stor sidan är i procent. Där kan du öka på.
Det är en stoor trädgårds/blomster affär där de även säljer inredningsprylar. Sen har de jättefina tomte/påsk/halloween-utställningar också. Mycket trevlig butik =)

Moa-16
0

#6 Har aldrig varit där, Aldrig hört om det, Aldrig läst om det. Hur ska jag då veta vart det ligger? ;) Men ok, det är en affär…

Dolly-Fifi
0

#7 Nu i mitt senaste inlägg menade jag ju förstås Malmö…att du måste veta var Malmö ligger? =P Japp, en affär skulle man kunna kalla det.

Moa-16
0

#8 Jag är så trög. Men jo, har varit i Malmö39 Skulle ta mig några timmar att ta mig ditt.. Men någon annan här kanske har lust att gå till den där affären..

Dolly-Fifi
0

#9 Hehe okej =P
Ja, det är där säkert. Där är alltid knökfullt med folk på helgerna. Jättekul att gå där och titta och köpa massa växter =)